Ik snap je vijandige opstelling evenals je ongefundeerde waarnemingen die je als feiten bestempeld niet.
Ik heb mijn problemen/ervaringen omschreven zoals ik deze beleefd heb. Ik heb niets achterwege gelaten wat ik niet wist. Ik heb vanaf de eerste regel van mijn gesprek (en later mail) blijk gegeven van mijn auto, bouwjaar en maand evenals alle (alle) info m.b.t. type, uitvoering, software versies, update versies, skin models etc. Dus als ik al iets niet heb medegedeeld komt omdat ik het zelf (nog) niet wist/weet en als de andere kant van de lijn alle informatie aangaande software, serienummers e.d. hoort/ziet ga ik er (misschien heel naief) vanuit dat die persoon weet wat er wel en niet werkend c.q. aanwezig zou moeten zijn. De aardige mevrouw van Skoda gaf zelf aan dat er een update had moeten plaatsvinden evenals de contactpersoon bij de dealer. Ook die weten exact wat ik weet en wat er al dan niet aanwezig is. Ook zij gaven aan dat de problemen veel voorkomen en dat ze gaan uitzoeken wat te doen. Ik heb ook aangegeven dat wanneer het aan mijn onkunde ligt ik dit ook graag verneem en ik dan graag uitleg zie hoe ik het wel werkend krijg aangezien mijn vrouw hetzelfde toestel heeft als ik.
Is het zo duidelijker wat de insteek is?
Gezien de veelal negatieve berichten her en der op internet verwacht ik niets, maar uiteraard zal ik laten weten wat de uitslag is.