Smartlink / android auto - Hoe werkend krijgen

1983jeroen

Forumguru
Ik lees op diverse plekken dat mirrorlink al jaren niet meer ondersteund wordt.
Er zijn wel meerdere apps voor Android auto die een snelheidsmeter laten zien (allemaal niet heel stabiel qua aangegeven snelheid)
Heb alle navigatie apps voor AA wel geprobeerd, maar blijf bij Waze en Google Maps

Wil je echt alle telefoon opties van Google Maps kunnen gebruiken tijdens het rijden zul je een telefoonhouder moeten plaatsen.

Rob GT

Lid
Ik lees op diverse plekken dat mirrorlink al jaren niet meer ondersteund wordt.
Er zijn wel meerdere apps voor Android auto die een snelheidsmeter laten zien (allemaal niet heel stabiel qua aangegeven snelheid)
Heb alle navigatie apps voor AA wel geprobeerd, maar blijf bij Waze en Google Maps

Wil je echt alle telefoon opties van Google Maps kunnen gebruiken tijdens het rijden zul je een telefoonhouder moeten plaatsen.
Zou dit nog iets kunnen zijn? Ik heb in mijn Fabia ook Mirrorlink helaas...

Rob GT

Lid
Fabia uit augustus 2015, geen navigatie.
Geen idee wat voor radion, multimedia is niet zo mijn specialiteit.

Rallye

Forumguru
Waarschijnlijk een MIB2 Bolero (gelijk aan een Amundsen, maar dan zonder navigatie). Een plaatje doet wonderen.

Heb je wel een Smartlink menupunt?

hemi24

Forumguru
Kan net zo goed een Swing zijn

media.0021-1920w.jpg

@Rob GT : al bij de handleiding gekeken welk boekje erbij zit voor de radio?

hemi24

Forumguru
Ziet eruit als een Bolero…

Wat gebeurt er als je je telefoon met een kabeltje verbindt?

Rallye

Forumguru
Wel opvallend dat daar Mirrorlink in plaats van Smartlink staat. Inderdaad maar eens het kabeltje proberen.

Rob GT

Lid
Als ik verbind met het kabeltje dan wordt er ooit gedownloade muziek afgespeeld. En opgeladen.

Meer niet.

hemi24

Forumguru
Veel moeilijker kan het niet zijn, maar laten we er maar vanuit gaan dat de smartlink functionaliteit bij jouw auto simpelweg niets vrijgeschakeld…

Bovenaan Onderaan