Mr Vissie,
Hoe zijn je bevindingen nu dat je er twee weken mee gereden hebt? Doet alles het nog na behoren na je firmware upgrade? Geen rare dingen bemerkt?
Vannochtend versie 6 voor de RNS510 in m'n auto gedaan, op het werk aangekomen (45 min later) was hij nog niet klaar. Ik heb toch de auto maar uitgezet...
Iemand enig idee hoe lang de update duurt / hoe ik kan zien of versie 6 er inderdaad op staat?
Bedankt
Ik heb de installatie gedaan terwijl de auto geparkeerd stond, duurde 30-45 minuten.
Als ik het goed begrepen heb dan stopt de installatie tijdens het rijden, dus waarschijnlijk zal de install straks wel klaar zijn.
Vannochtend versie 6 voor de RNS510 in m'n auto gedaan, op het werk aangekomen (45 min later) was hij nog niet klaar. Ik heb toch de auto maar uitgezet...
Iemand enig idee hoe lang de update duurt / hoe ik kan zien of versie 6 er inderdaad op staat?
Bedankt
Ik heb hem stilstaand gedaan en volgens mij duurde het ongeveer 50 minuten. Ik ben echter ook benieuwd hoe je kan zien of versie 6 geinstalleerd is. Het enige wat ik merkte was dat mijn map preferences (tonen van pompstations en parkeergarages) ge-reset waren.
Iemand enig idee?
Bedankt
Op de terugweg de DVD er opnieuw ingestopt wilde bij niet meer updated. Dus ik hoop/denk dat de update misschien toch compleet is. Ik heb wel nieuwe POI (zoals flitspalen) alleen zie ik deze niet met een icoontje
Als je de flitspalen niet ziet dan moet je helaas een andere DVD opsporen (bv <knip>).
Er zijn 2 versie's in omloop, de eerste leverde bij een hoop mensen het probleem op dat de icoontjes niet zichtbaar waren.
De 2de versie lost dit probleem op, houdt wel in dat je nogmaals een DVD moet instaleren.
Gaat dat installeren vanzelf of moet ik dan de cdrom.toc aanpassen oid?