Sonniboy beschikbaar voor O3 Combi

CDK

Forumguru
Thanx, mooi spul, behoorlijk geprijsd!!
Graag gedaan! Dit is dan ook wel de mooiste aftermarket variant met perfecte pasvorm én 1 raam is 1 deel en niet 2 naast elkaar geplaatste delen zoals de concurrent heeft voor het raam van de achterklep, het ziet er gelikt uit en is duurzaam.

paulus474

Senior Member
Zal morgen even wat fotootjes plaatsen.
Gemonteerd en ziet er netjes uit.
Vind alleen het scherm voor de achterklep (zeer) moeilijk netjes te plaatsen: lijkt toch een beetje te "wringen". Je ziet een heel klein beetje rimpels in de hoeken. Maar goed, ben dan ook een perfectionist, dus wellicht dat het gewoon niet beter kan... Of misschien gaan die "vouwtjes" er nog uit op den duur...

Petrolhead

Forumguru
Wel apart dat het voor de O3 80 euro goedkoper is geworden tov de O2... :pieker:
(ben gelukkig al in bezit van een set)

Kan bovenstaande alleen maar bevestigen, topmateriaal, strak design en pasvorm en zeker icm sunset geen inkijk!
Vinden kinderoogjes erg prettig in de zomer alleen het boevengilde wat minder denk ik... :D

• Leuk
Waarderingen: CDK
Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's. Lijkt me mooi spul. Heb ook sunset besteld maar ook op mijn vorige auto (megane) had ik getinte ramen maar had ik toch een extra zonnescherm nodig voor de kids.

Canon-Eye

Forumguru
Vind alleen het scherm voor de achterklep (zeer) moeilijk netjes te plaatsen: lijkt toch een beetje te "wringen"
Naar mijn ervaring wil het nog wel eens wat verschil maken welke kant (onder of boven) je er het eerste inzet.
Bij mijn Fabia (na het raam/binnen reinigen) begin ik altijd met de onderkant goed te plaatsen.

WernerM

Nieuw lid
Ik zal de foto's zsm plaatsen (iets te druk met werk op dit moment) ..... overigens lag een van de achterste zijschermen schermen (kofferbak) er vanochtend af .... de bekleding zat iets los waardoor de klem geen nut meer had ... eigenlijk zijn de achterste klemmen voor het mooie iets te kort ... opgelost door een ander punt te kiezen voor montage ... hopelijk blijven ze nu wel zitten ... en ik weet het dit vraagt om een foto .....

De ramen kunnen overigens nog prima open en dicht (ook tijdens het rijden) ..

Flem_nl

Forumguru
Binnenkort ook maar eens een setje bestellen. Zoek eerst nog een koper voor 't setje uit mijn Golf VI variant. Zijn de kosten iets meer te overzien... ;)

Remakil

Forumguru
Erg mooie oplossing en ik heb even nagevraagd of een dergelijk systeem ook voor de HB komt...
En ja, die komt er en zou uiterlijk medio mei 2014 op de site moeten staan. Dan kan ik mooie een setje voor mijn gevaarte bestellen, want dit is een erg fraaie oplossing... :jaja:

Falcon

Donateur
@Flem_nl: Heb je toevallig daar een foto van?

Ik heb zelf namelijk het idee dat de dimmende binnen- en buitenspiegels minder snel aan gezet worden in combinatie met Sonniboy en ook nog Sunset.

Voor binnenspiegel niet zo spannend, maar buitenspiegels reageren ook op de sensor die op de binnenspiegel zit.

Bovenaan Onderaan