Sonniboy beschikbaar voor O3 Combi

030

Forumguru
Dat zijn ze zeker inderdaad. Zou ze bijna meteen bestellen... en waarom ook niet?

Prima prijsje.

Desperado

Forumguru
Yups. Bij seddes zijn ze ook te verkrijgen. Alternatief is privacy shades. Nadeel is dat die de achterruit in 2 delen heeft. Mij persoonlijk stoort het niet. Maar kan me voorstellen dat je liever 1 geheel hebt

030

Forumguru
Dat zijn altijd weer van die halfbakken oplossingen. Zien er niet uit de privacy shades, al hebben ze wel een net strakkere pasvorm in het frame.

Desperado

Forumguru
Ik vind ze er prima uitzien. Zeker in vergelijking met wat Sonny boys kosten vind ik het een prima alternatief.

Desperado

Forumguru
Hmmm, neuh, dat is nog te overkomen. Voor de O1 zou ik 189 moeten betalen. En de privacy shades waren 112.
Was voor mij een betere optie ;)

yves

Actief lid
Mooi op de Winparts website kan je trouwens nog 10% korting krijgen met een code (nog tot 21/03 geldig).
Dus betaal je 140.62€ voor de Sonniboy :yeehaa: = besteld!
(geldig voor alle VAG onderdelen/toebehoren).
(Link, PAS OP, = link naar het vw forum:pieker:).

030

Forumguru
Dank voor de tip! Ondanks dat de schermen 12 weken te vroeg binnen zullen zijn, toch maar vast besteld.

micky

Forumguru
ik weet niet of het hier bekend is, maar even een tip mbt het lelijke logotje op de sonniboys, deze kun je heel makkelijk verwijderen met een stuk plakband, dit heeft de fabriek een paar jaar geleden zelfs voor me gedaan waar ik ze afgehaald heb in Duitsland.

yves

Actief lid
Mazzel mag je ook wel eens hebben, zoals jou moet ik ook nog een aantal weken op de O3 wachten.
Trouwens, ik heb een mail gekregen waarin Winparts meldt dat de Sonniboy's pas eind april leverbaar zijn.

madpilot

Senior Member
Ook maar besteld, helaas niet meer voor 140 maar wel voor 170 dankzij die kortingscode (waarvoor dank!). Wel jammer om te lezen dat dat Sunset dus eigenlijk niet voldoet :(

Bovenaan Onderaan