Sonniboy beschikbaar voor O3 Combi

VWim

Forumguru
Lekkere omschrijving, uit voorraad is dat:
1. we kunnen uit voorraad leveren
2. het artikel is uit de voorraad.

VWim

Forumguru
1. <ROOD> LET OP, we kunnen nu supersnel uit voorraad leveren :thumbsup:
2. <ROOD> Helaas, we kunnen op dit moment niet leveren :nono:

Uiteraard heb ik een vermoeden, maar zo gek is het alternatief niet :maakmegek:

raymondv

Actief lid
Ja heb net even gekeken:
  • Sonniboy bestaat de achterruit uit 1 deel
  • Privacy Shades bestaat de achterruit uit 2 delen

Ik wacht wel ff totdat Sonniboy ze heeft, die met 2 delen vind ik niet zo mooi en Sonniboy is alleen voor de combi beschikbaar.

yves

Actief lid
ik weet niet of het hier bekend is, maar even een tip mbt het lelijke logotje op de sonniboys, deze kun je heel makkelijk verwijderen met een stuk plakband, dit heeft de fabriek een paar jaar geleden zelfs voor me gedaan waar ik ze afgehaald heb in Duitsland.

Werkt inderdaad probleemloos!

Badnews

Senior Member
Mmm.. de achterruit kan me niet schelen, maar wil deze wel voor mijn achterdeuren. Maar omdat het een beetje raar is welke versie, ga ik toch maar eens een mailtje sturen of deze inderdaad de goede zijn.

Oogje

Senior Member
Mmm.. de achterruit kan me niet schelen, maar wil deze wel voor mijn achterdeuren. Maar omdat het een beetje raar is welke versie, ga ik toch maar eens een mailtje sturen of deze inderdaad de goede zijn.
Ja, post hier je bevindingen aub, ik wil ook schermen voor de zijruiten (maar niet voor de achterruit).

Artbij

Senior Member
Hoe goed zijn die sonny boys tegen de zon? Kan ik de kleine daar gewoon achter zetten zonder problemen?

O3-Rider

Senior Member
Ik wil die privacy ook wel zonder de achterruit. Zou mooi zijn als dat zonder aan te schaffen zou zijn. Scheelt weer in de kosten (hoop ik).

Bovenaan Onderaan