Is er al iets over deze mogelijkheden bekend? En dan voornamelijk qua prijs?Ik heb de vraag teruggekregen hoeveel mensen hier privacy shades willen zonder achterruit scherm.
Dan kunnen zij hun mogelijkheden bekijken.
Ik ben ook wel geïnteresseerd in de privacy shades (afhankelijk van prijs en levertijd).
Is er al iets over deze mogelijkheden bekend? En dan voornamelijk qua prijs?
Om (nog) een dubbelpost te vermijden: zie hier mijn reactie...Gisteren de Sonniboys voor onze O3 Combi binnengekregen welk ik bij Winparts besteld heb voor €161,19 door gebruik te maken van de kortingscode 1947dasauto.
Uiteraard meteen gemonteerd en ben er zeer tevreden mee. Gisterenavond toen ik in de schemer van huis vertrok en rond 0:30 naar huis reed van een vergadering merkte ik wel dat je door de achterruit nagenoeg geen zicht meer hebt, maar dat tesamen met het feit dat het net iets minder fijn kijkt dan door folie zijn dan ook de enige nadelen vind ik.
Ik wilde gisteravond al bestellen, maar toen kwam er weer wat tussen. En ik was die kortingscode al helemaal vergeten! Goed dat ik je reactie zie. Zojuist besteld voor die nette prijs!Gisteren de Sonniboys voor onze O3 Combi binnengekregen welk ik bij Winparts besteld heb voor €161,19 door gebruik te maken van de kortingscode 1947dasauto.
Uiteraard meteen gemonteerd en ben er zeer tevreden mee. Gisterenavond toen ik in de schemer van huis vertrok en rond 0:30 naar huis reed van een vergadering merkte ik wel dat je door de achterruit nagenoeg geen zicht meer hebt, maar dat tesamen met het feit dat het net iets minder fijn kijkt dan door folie zijn dan ook de enige nadelen vind ik. Het kan ook zijn dat het extra donker kijkt s'nachts/s'avonds doordat wij ook sunset hebben, maar echt een probleem vind ik het niet. Overigens is het niet zo dat je tijdens het rijden niets meer ziet, maar vooral bij achteruit rijden wordt het wat meer in de buitenspiegels kijken.
Pasvorm en montage is perfect te noemen.
Morgen/straks even wassen en dan komen er wel wat fotos