Sonniboy beschikbaar voor O3 Combi

Badnews

Senior Member
Ik heb de vraag teruggekregen hoeveel mensen hier privacy shades willen zonder achterruit scherm.
Dan kunnen zij hun mogelijkheden bekijken.

Hoe goed zijn die sonny boys tegen de zon? Kan ik de kleine daar gewoon achter zetten zonder problemen?
Ik gebruik al jaren Sonniboys en mijn kinderen vinden het zelfs niet meer nodig om een zonnebril op te zetten als ze achterin de auto zitten. En ze hebben ook goed beeld op hun Ipadje omdat er minder licht op valt.
Enige wat ze soms iets minder leuk vinden als we bijvoorbeeld door Zwitserland of Italië rijden, is dat door het gaaspatroon minder mooie foto's kunnen maken als ze wat leuks buiten zien.

EdK

Forumguru
Hoe goed zijn die sonny boys tegen de zon? Kan ik de kleine daar gewoon achter zetten zonder problemen?

Gewoon goed, de perforatie in de sunny boy is zo gemaakt dat er bij de personen achterin geen direct zonlicht meer in de ogen schijnt.
Je een raam toch open kan hebben zonder dat de schermen eruit waaien en de personen geen vlagen wind in gezicht krijgen

En het zicht naar buiten blijft ondanks alles gewoon goed terwijl van buiten naar binnen kijkend van afstand niet mogelijk is of je moet met je snuffer zowat tegen raam aan zitten.

Mijn ervaring met kleinere kinderen is dat het een ideaal systeem is waar wel een prijskaartje aanzit maar deels weer terugverdiend word als je ze naderhand te koop zet op marktplaats of een forum.

O3-Rider

Senior Member
Wat zijn nu eigenlijk precies de verschillen tussen Sonniboy en de Privacy Shades. Neem aan de beide tegen de zon zijn toch? Dat is in ieder geval mijn doel.

D_R1978

Senior Member
@Artbij Kan alleen maar beamen wat MyAdventures en EdK hiervoor hebben geschreven. Heb twee kleine kinderen en ben erg tevreden over Sonniboys.

Bij mijn vorige auto had ik vaak van de losse dingen met een zuignap, maar die haalden ze vaak zelf er weer af en dan zaten ze daarna te piepen dat ze in de zon zaten. Nu geen problemen meer mee gehad. :)

EdK

Forumguru
Wat zijn nu eigenlijk precies de verschillen tussen Sonniboy en de Privacy Shades. Neem aan de beide tegen de zon zijn toch? Dat is in ieder geval mijn doel.

Beide zijn tegen de zon, en hebben dus beide dezelfde functie.

Verder is de prijs verschillend waar je voor de sonnyboys in algemeen iets duurder uit bent
Dan de privacy shades is mbt achter ruit in twee delen terwijl de sonny in één stuk is vervaardigd.
En wat de werkelijke verdere verschillen zijn tussen de twee mbt zonwering, dat durf ik je niet te zeggen daar ik alleen Sunny boys heb gehad.
Maar kan me voorstellen dat de sunny van een iets degelijkere kwaliteit is gemaakt
dat de versnijding (perforatie) op een andere manier is geproduceerd en kwalitatief beter is.
Weet wel dat de schermen die de dealer aanbied bij sonniboy vandaan komt alleen daar nog duurder zijn.

EdK

Forumguru
ze geld waard in ieder geval.

Ik zeg vaak kost veel geld maar is niet duur voor wat je er voor krijgt !
En zoals gezegd, advertentie hier of andere fora plaatsen en je bent ze relatief snel weer kwijt voor redelijk bedrag

Badnews

Senior Member
ik ga gewoon de privacy shades aanschaffen, ondanks dat ik de achterruit gedeeltes niet ga gebruiken.
Mijn zoontje zit hier al sinds begin van auto om te zeuren, dus wil niet meer voorliegen dat ze (nog) niet bestaan.

Desperado

Forumguru
ik heb de p.s in de O1, bevallen heel erg goed. Prima kwaliteit en pasvorm, houden de zon uitstekend tegen en dat de achterruit in 2 delen is stoort me totaal niet. En stukken goedkoper als de s.b

Badnews

Senior Member
Mijn privacy shades voor de O3HB zijn vandaag opgestuurd. Zodra ik ze ontvangen heb zal ik wat fotos neerzetten en vertellen wat ik van de kwaliteit vind.
Hopelijk krijg ik ze morgen, anders maandag. Dus op zijn laatst maandag (als ik thuis ben) een update.

cali05

Forumguru
Jammer dat SOnniboy geen schermen levert voor de O3 HB. Ik ga de Privacyshades aanschaffen, de twee delen voor de achterruit neem ik dan maar op de koop toe. Liever goede schermen in twee delen dan een set die slecht past.

Badnews

Senior Member
Helaas niets ontvangen. is verstuurd met DPD, en schijnbaar leveren die niet op zaterdag (ligt al in Amsterdam sinds vannacht 3:00, maar daarna geen enkele verandering meer)
Hopelijk is er iemand hier maandag thuis, toch wel een tegenvaller (en ouderwets) dat ze niet op zaterdag afleveren. Heb ik toch liever postnl, zeker omdat ik vaak pakjes krijg en ze soms in de vroege avond bij ons een herkansing nemen als we overdag niet waren.

Desperado

Forumguru
PostNL is volgens mij de enige die op zaterdag levert, maar die nemen het niet zo nauw met leverdagen. Vaak genoeg meegemaakt dat het een dag of 2 dagen later kwam als beloofd. Ik vind er trouwens niks ouderwets aan, de meeste banen zijn gewoon ma/vr. Waarom zou een vervoerder dat anders doen.

EdK

Forumguru
Een ieder heeft recht op een vrije zaterdag en zondag dus ook een pakketbezorger....
Zorg maar dat je thuis bent en anders op werk laten bezorgen indien je die mogelijkheid hebt

Oogje

Senior Member
Onzin, we leven in een 24 uurs economie. Er zijn voldoende mensen bereid om op zaterdag en zondag pakketten te bezorgen. Je hebt trouwens geen recht op een vrije zaterdag en zondag maar op twee dagen per week. Wezenlijk verschil.

Bovenaan Onderaan