Sonnyboy of privacy schades?

piair1982

Forumguru
Wel heel toevallig zeg. Ik heb precies hetzelfde gedaan. :)

In mijn geval een originele Skoda set. Dit is met sonnyboy te vergelijken omdat de achterruit uit een deel bestaat.

Foto's volgen zsm.

SileX

Senior Member
Gisteren Sonniboys besteld voor mijn faab. Ondanks de fabrieks af sunset ramen. Zat mijn dochtertje nog geregeld in de volle zon en had zze er ook last van. dus maar besloten om sonniboy set aan te schaffen.

vanmiddag binnengekregen per pakketpost en 10 min later zat alles gemonteerd.

Is het nou niet TE donker ??

djmshell

Senior Member
Ik/ wij vinden het niet te donker. Dochter heeft geen last meer van de felle zon in haar snoet. en we hebben in middels met de sonniboy ook al aantal keer na een feestje snachts gereden. en ok dan is het zicht nog prima.

We zijn er zeer tevreden over.

@ Piair: dan heb je vrees ik behoorlijk in de buidel getast..
Want ik ben erg geschrokken van de prijzen die mijn dealer opgaf.......

resp:
120,- voor de portieren incl btw
90,- voor de ramen in de laadruimte incl btw

79,- voor de achterklep incl btw

hier een paar plaatjes:
20120919_094702[1].jpg 20120919_094720[1].jpg
20120919_094735[1].jpg 20120919_094753[2].jpg

Bijlagen

• 20120919_094608[1].jpg
    20120919_094608[1].jpg
    85,3 KB · Weergaven: 131

Wilko

Senior Member
@Silex: Ik moet zeggen dat ik het alles behalve te donker vind in de auto.
Buiten het feit dat er natuurlijk ook nog licht via de ramen in de voorste deuren en de voorruit komt, heb ik niet het idee dat de shades het binnen nou zo donker maken.
Aangenaam getemperd, zeker als het buiten flink zonnig is, maar licht genoeg om makkelijk alles te zien, een boek te lezen enz.

Canon-Eye

Forumguru
Is het nou niet TE donker ??
Ik rijd inmiddels 5 jaar (verdeeld over 2 auto's) met de combinatie sunset plus shades, en het bevalt mij uitstekend.

Het is inderdaad niet te donker - maar wel zo veel donkerder in de auto dat het zicht van buiten naar binnen op de achterbank zo goed als nihil is. Je kunt niet zien of daar iets ligt of niet (tenzij het iets wits of zilverigs is, dan zou je het met veel moeite kunnen onderscheiden).

Sparkie

Forumguru
Ik kan het ook iedereen aanbevelen. Net als C-E heb ik sunset en Sonni's in de achterportieren. De kinderen zijn er uitermate blij mee. Tijdens de rit naar en van het vakantieadres heb ik geen klachten van de achterbank gekregen dat het te donker zou zijn om bijv een boekje te lezen. DS'en gaat natuurlijk altijd :cool:.

Zijn er nog mensen die op zoek zijn naar Privacy shades voor een Fabia II Combi?

Mijn Fabia is nu 1,5 jaar oud en mag er als het goed is in juni uit... Dus dan heb ik een set privacy shades van nog geen jaar oud liggen die ik niet meer gebruik...

Nieuw heb ik er afgelopen zomer rond de 130 euro voor betaald.

Voor diegene die nog op zoek zijn naar zonneschermen: bij winparts.nl zijn de Sonniboy schermen voor de Fabia Combi nu voor €145!

Bovenaan Onderaan