Bedankt
@Spierings,
Het is meer dat je tussendoor onderhoudsbeurten hebt, winterbanden verwisselen enz enz.
Wij als bedrijf hebben èèn Skoda dealer waar wij zaken mee mogen doen. Daar besteld ook de lease maatschappij alle auto's waaronder ook mijn Skoda. Als deze mensen mijn auto in de toekomst ook gaan onderhouden bestaat er dan de kans dat ze misschien gaan piepen als ze zaken aan de auto zien die veranderd zijn. want sowieso wil ik graag dat die verlaagd wordt en daar kom ik misschien wel mee weg, want daar moet je specifiek op letten maar spoorverbreeders dat is onmiskenbaar en met de kans op verkeerde ET waardes enz enz. Ik aanvang wilde ik graag (via LM) dat zij de verlaging gingen uitvoeren. nou, dat heb ik geweten, er waren meer beren op de weg dan strepen. Eerst vertelde ze dat het niet mocht en daarom doen ze het niet. Toen vertelde ze dat het met de verlichting te maken had en dat ze het daarom niet deden. tooeeennn, waren er garantie issues waarom en uiteindelijk kan Pon de verlagingsveren niet leveren en moesten ze via via besteld worden en daar moest ik iets meer voor betalen dan de gemiddelde Skoda dealer er voor vraagt.
Dus het verlagen gaat naar onze huisverlager
@Antera hier als hij er zin in heeft, en over de spoor verbreding loopt ik nog over te twijfelen.