Spacers

pr0mo

Lid
Kan iemand een foto posten van zijn O3 met 18inch en spacers? Zit te twijfelen om ze aan te schaffen en misschien dat een foto me kan overtuigen.

B.Stuurder

Forumguru
@pr0mo ik heb ff gezocht, dit lid heeft inmiddels een BMW, maar deze Skoda heeft een schroefset en spacers, ik dacht achter 10mm. Maar de velg is een 8,5J, daar moet je ook rekening mee houden.
image.jpeg

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    319,4 KB · Weergaven: 21

Miez1

Forumguru
@B,Stuurder, ik ga pas eind december over op de BMW ;). Op de door jou gepste foto waren de spacers achter nog niet gemonteerd. @pr0mo, Ik heb totaal 20mm spacers op de achter as, dus 10mm aan elke kant. Ter illustratie een plaatje (met 8,5x19 ET48);
hrn4o7.jpg

Alles gute !

Miez

B.Stuurder

Forumguru
@B,Stuurder, ik ga pas eind december over op de BMW ;). Op de door jou gepste foto waren de spacers achter nog niet gemonteerd. @pr0mo, Ik heb totaal 20mm spacers op de achter as, dus 10mm aan elke kant. Ter illustratie een plaatje (met 8,5x19 ET48);
hrn4o7.jpg

Alles gute !

Miez
OK, je hoort nog even niet tot de BMW crew dus. ;) Welke breedte banden heb je hier op de velg? En vooraan heb je geen spacers toch? Zie ik goed dat je velgrand gelijk loopt met de buitenkant van het spatbord? Ik twijfel namelijk over de spacers, omdat ik een 235 brede band laat monteren en deze zou dan wellicht buiten de kast komen?

Miez1

Forumguru
@B.Stuurder, voor heb ik geen spacers en heb 225 banden.
feb665b460881db0945815e0ca0023d8.jpg

Vanuit een andere hoek misschien duidelijker.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

B.Stuurder

Forumguru
Ja, bedankt. Jij hebt ook een schroefset meen ik me te herinneren, dus hij staat wat lager dan bij mijn standaard Eibach denk ik.
Ik ga toch eerst even kijken als de wieltjes erop zitten.

Miez1

Forumguru
Er zit idd een schroefset onder, ik weet niet of het iets toevoegt maar bij hierbij nog wat plaatjes;
fb39d467f52ea3090d5eea7dd83fd564.jpg
fd22fd09f3eb44c4267e816fc3e50c01.jpg
4cdecdfd56c3ee9e8101d58c09e7a08c.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bovenaan Onderaan