Weinig O3's heel plat op de grond ..
We vervuilen iemand zijn topic (boeien, hij gaat toch weg ), maar hij zei niet dat hij plat op de grond lag.
Weinig O3's heel plat op de grond ..
In ieder geval 2.....Weinig O3's heel plat op de grond ..
tenzij er 235 op zit, zoals bij mij, dan is de band niet getrokken en komt de velgbeschermingsrand nog enigszins tot zijn recht.
Ligt ook aan het type band, er zit een tolerantie in de breedte waardoor bijvoorbeeld een 235 band tot 245 breed mag zijn, of de andere kant op, echt aanzienlijk. Foto's die ik hier heb gezien van 225 op 8,5J velgen waren behoorlijk getrokken. Zoals deze voormalig auto van een forumlid, is ook 8,5J met 225:Ik rij met een 225 op een 8'5 inch voor de zomer, = niks getrokken, ligt mooi incl velgbescherming
Komt deze zomer nog een stuk dichter tegen moeder aarde en komen nog ultra low veren op van kean suspension en jr11 velgen (Japan Racing) deze liggen al klaarKijk dat ziet er nog is goed uit
Idd was et47 op 8j maar heb deze al verkocht. En de jr11 velgen zijn in het piano zwart et40 8.5j 215 35 18 . Dat het goed weer maar snel komtNice!!
Aan deze foto te zien , kan er nog een spacertje tussen .
Edit: dat gaat echt dik staan !
Antraciet of goud ?
Toch wel maar helaas niet als optie genomen.Erg dik! Voor nog niet eens zo heel veel lager als die van mij.
[OT]
Geen fan van Xenon?
Ik heb nog een set spacers te koop, echter hoe zet ik deze te koop in de bazaar? Ik heb "onvoldoende rechten"?