Spatlappen voor Yeti

vermeer

Nieuw lid
Oke, was ook ongeveer wat ik betaalde, had namelijk de prijslijst niet. Maar voor de wagen van mijn vrouw gekeken, en een setje voor een Ford Ka, kost ruim 150,-- euro. Vandaar de vraag

Erkens

Lid
Vandaag kon ik eindelijk mijn spatlappen laten monteren:

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Op mijn prijslijst staat (prijslijst van 2009):
- Spatlappen achter: 30 euro (incl montage)
- Spatlappen voor: 32 euro (incl montage)

En op de factuur staat het volgende:
- montage spatlappen: 31,65
- spatlap achter: 9,42
- spatlap voor: 11,02
- totaal: 52,02
- btw: 9,89

Ik mocht dus 61,98 euro aftikken.

Bijlagen

• WEB600_1000698.jpg
    WEB600_1000698.jpg
    24,1 KB · Weergaven: 379
  • WEB600_1000685.jpg
    WEB600_1000685.jpg
    19,8 KB · Weergaven: 436
  • WEB600_1000688.jpg
    WEB600_1000688.jpg
    16,3 KB · Weergaven: 427

sador

Donateur
Ik heb ze nog niet, zijn wel besteld.

Zal komende week eens informeren hoelang het nog duurt.

Prijs inclusief montage € 62

Erkens

Lid
Ja, het is heel simpel, 3 boutjes los, ding eropklikken en vast schroeven.
Maar ik kon ze niet zonder montage bestellen.

Melis

Lid
IK heb ze ook besteld en ga er 62 euro voor betalen dat is inclusief montage. Maar ze waren niet op voorraad moesten besteld worden.

Tallguy

Forumguru
Zit er ook nog over te twijfelen, mede door de foto's van mijn mede Tweakers broeder Erkens :bye:
Heb nl ook een zwarte Yeti besteld, moet nog waarschijnlijk 2 weken wachten voor levering, maar vindt het er toch erg ok uitzien.

@Erkens..kan je misschien een nog grotere (high res) foto maken van je Yeti op bijv 1920x1200 reso en een linkie posten? Heb nl het idee dat met spatlappen de yeti er wat 'volwassener/ruiger' uitziet :xyxthumbs:

Erkens

Lid
Ik zal als ik er aan denk vanavond een grotere versie uit lightroom trekken (1920x1200 klinkt als een desktop/wallpaper size :tongue: )

Tallguy

Forumguru
Ja, niet dat ik 'm als desktop ga gebruiken, maar kan heb ik tenminste een plaatje van een formaat waar je een beter idee krijgt, dan een plaatje van 480x320 ofzo ;)

OuweHippie

Senior Member
Zit er ook nog over te twijfelen, mede door de foto's van mijn mede Tweakers broeder Erkens :bye:
Heb nl ook een zwarte Yeti besteld, moet nog waarschijnlijk 2 weken wachten voor levering, maar vindt het er toch erg ok uitzien.
Al zou het er niet uit zien dan nog zou ik het doen. Doe je het niet ziet héél je auto er niet uit. :)

corsaar

Senior Member
Alsje 17 "velgen heb kan je gewoon niet zonder deze banden 225 mm slingeren het vuil direct tegen de zijkant. Ïk reed 1 ritje in een zwarte yeti met 16 inch velgen en hij was meteen al redelijk vuil. Je kunt gewoon niet zonder. (na 3 zwate auto,s nu een platin gray gekozen).

hsuelmann

Nieuw lid
Prijs spatlappen Yeti (origineel) is E. 9,42 (achter) en E. 11,02 (voor). prijs is ex b.t.w. Ik heb ze laten monteren samen met trekhaak (Brink) prijs trekhaak inclusief montage (trekehaak +spatlappen) E. 470,19 ex b.t.w. . alles bij autobedrijf Habo Emmen (Bosch car service)
Bij de dealer was ik wel een beetje meer kwijt geweest.

Tallguy

Forumguru
@Erkens, Bedankt man! Ik denk dat ik de dealer vandaag een mail om die dingen maar te bestellen.:grin: Ziet er best gaaf uit en..het helpt tegen de zooi aan de zijkant van de auto.
Fijn dat je de pics even hebt gezocht en gepost.

rcFred

Senior Member
Als je veel op bospaden/zandpaden rijdt of in de polder helpt het enorm, ook op niet-Yeti`s. Ik had ze op mijn F1 ze zitten en bij bestelling van m`n O2 gelijk ook de spatlappen weer besteld.
Moet wel zeggen dat ze bij de Yeti minder opvallen door de zwarte bumper.
Bij mijn dealer heb ik alleen de spatlappen betaald, het monteren hoefde ik niet te betalen.

sador

Donateur
Bij mij zijn de spatlappen nu gemonteerd.

En ik moet zeggen het valt bijna niet op.

Dinsdag wordt er op de lak nog een teflon laag aangebracht, hopelijk wordt de auto dan nog minder snel vuil.

Bovenaan Onderaan