Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eerder in deze draad staat een goeie foto (van Wimus). Is niet erg opvallend en het scheelt wel. Bij mij komen helemaal aan de onderkant van de zijkant wel wat modderspatten, maar zonder zit je hele zijdeur onder, denk ik.
nee, het scheelt wel, maar helaas niet alles. Je moest eigenlijk een knopje hebben waar je op kunt drukken en dan: weer helemaal schoon. Dit weekend trok wel een erg grote wissel op mijn goede voornemens. Lekker gestofzuigd, gewassen en afgedroogd en hup een plensbui. Daarna met hond in modderig bos en van binnen ook weer vies.
Ik vind die zwarte kunststof uitvoering ook fraaier. Dat glanzende RVS (of alu of whatever) heeft hetzelfde nadeel als de oorspronkelijke lak; dat krast!
En wat was nou de bedoeling van deze strips? Juist ja, bescherming tegen krassen... :ahum:
Dit is trouwens zo'n artikel waarbij er enorme prijsverschillen tussen de duitse en de nederlandse skoda dealers zijn. Zo kosten b.v. voor de Roomster de dorpelbeschermers 27 euro in duitsland en maar liefst 60 (!) euro in nederland. De dubbele prijs! :biggthumpdown:
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.