Speakers voorportier

Cordoba

Forumguru
Bedankt voor de tip! Ik heb op weg naar Brezan en terug de verwarming goed aan gehad. Tooltjes proberen te gebruiken maar ik ben echt bang dat ik de boel kapot trek. Mijn zwager gaan over een paar maanden weer klussen (is 'verplicht' klusvrij van december tot maart :-) ) en dan vraag ik hem wel even eea te regelen. Wordt vervolgd!

Eerste keer is én durven én met beleid kracht uitoefenen. Zulke klussen kun je het beste doen bij temperaturen boven de 15 graden, omdat de kans dat kunststof dan scheurt/breekt significant kleiner is dan bij 5 graden, daarnaast scheurt oudere kunststof eerder dan kunststof van een jonge auto (doordat kunststof onder invloed van UV-licht en warmte veroudert).

Ja je hebt helemaal gelijk hoor, maar dan nog laat ik het liever aan mijn zwager over. Hij heeft de twee bekledingen (links/rechts) er zo uit. Ik heb geen gevoel voor technisch beleid :-) De speakers zet ik er wel zelf in. Overigens heb ik nieuwe vw up portierbekledingen gekocht met chromen hendels. Die komen in de plaats van de huidige panelen. Leek me wel leuk :-)

Vrijdag heeft mijn zwager de deurpanelen eruit gehaald. Daarna de oyde speakers eruit geboord en de nieuwe er in gepopnageld. Ik heb de Pioneer tsa1733 er in zitten. Een drieweg speaker. Op cd formidabel geluid. Radiogeluid is een stuk beter maar blijft al met al een matig geluid....naar mijn mening. Ook maar meteen Up deurpanelen geplaatst met rvs deurklinken:-)

Bijlagen

• 20170129_085710.jpg
    20170129_085710.jpg
    573,4 KB · Weergaven: 34
En ringetjes en luchtroosters vervangen/geplaatst. Staat best leuk....vind ik:-)

Bijlagen

• 20170129_085721.jpg
    20170129_085721.jpg
    504,4 KB · Weergaven: 33
Bovenaan Onderaan