Spiegelverwarming

Canon-Eye

Forumguru
Dan weet je het dus zeker voor jouw OIII - maar dat zegt nog weinig over andere modellen en/of uitvoeringen...

Barrokok

Actief lid
Dan weet je het dus zeker voor jouw OIII - maar dat zegt nog weinig over andere modellen en/of uitvoeringen...

Mee eens, maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat ze hiervoor per uitvoering een andere setting zouden hebben. Wat betreft de andere uitvoeringen, daar had ik het niet over.

But proof me wrong!

paultie

Forumguru
Dit zou wel inhouden dat als er verschillen zijn tussen de verschillende OIII modellen, dat het in VCDS in te schakelen valt. Ik kan me niet voorstellen dat ze tijdens het fabricage proces er aparte kabels voor aanleggen. Het is tenslotte een computer die de aansturing op Can-bus regelt.
Of is dat een hele stomme gedachte?:dankje:

Wesly

Senior Member
Vanmorgen dauw op de spiegels. Bij het aanzetten van alleen de spiegelverwarming gebeurde er niet zoveel, ik had alleen niet zoveel tijd om langer te wachten. Na het aanzetten van de achterruitverwarming daarentegen was de dauw op spiegels en achterruit als sneeuw voor de zon verdwenen :)

Barrokok

Actief lid
Net een stukje gereden met de spiegelverwarming aan en zonder de achterruit verwarming aan. Toen ik weer thuis was, lekkere warme spiegels...

Bovenaan Onderaan