Maar wat wil je dat hij dan doet? Toch niet stoppen, lijkt me - en zelf de richtingaanwijzer uitsteken en naar rechts gaan (tegen de Lane Assist in) lijkt me ook niet alles.herkenning van een rood kruis boven de weg. Blijkbaar zijn er nog heeeel veel mensen die die kruizen niet zien..
Mooie uitvoering.
Adaptieve cruise control gecombineerd met een handgeschakeld komt denk ik weinig voor.
Het automatisch inparkeren werkt bij mij in de meeste gevallen niet (kiezen tussen dwars en file parkeren kan ik niet aangeven, kan dat op eoa manier???) maar probeer het ook niet elke dag, ja ja RTFM...
dat is niet best zeg.....Begin langzamerhand spijt te krijgen dat ik de bestelde Kodiaq na 8 maanden wachten geannuleerd heb omdat de dealer als alternatief een snel leverbare Superb Combi Sportline had, waar ik inmiddels bijna 2 maanden op wacht zonder bevestiging wanneer hij daadwerkelijk komt.
Voorlopig is mijn kennismaking met het merk Skoda nog niet echt positief........
Ach joh, met een maand staat je SuperB samen met je geannuleerde Kodiaq op transport naar nederland....Voorlopig is mijn kennismaking met het merk Skoda nog niet echt positief........
Begin langzamerhand spijt te krijgen dat ik de bestelde Kodiaq na 8 maanden wachten geannuleerd heb omdat de dealer als alternatief een snel leverbare Superb Combi Sportline had, waar ik inmiddels bijna 2 maanden op wacht zonder bevestiging wanneer hij daadwerkelijk komt.
Voorlopig is mijn kennismaking met het merk Skoda nog niet echt positief........
Maar de Superb is wel mooier dan de Kodiaq...
Beide auto’s moet je zelf stylen / personaliseren om ooglijk te maken naar mijn mening