Sportstoelen

Maik

Actief lid
Hallo,

Ik wilde aankomende weken mijn offerte gaan inlever tbv de bestelling van een nieuwe lease auto. Een octavia combi. Mooie auto, maar zit nog met een klein dingetje:

De sportstoelen (bij het dynamic pakket). Kan ik die al ergens zien en het liefst in zitten. De vraag is uiteindelijk of deze lekker zitten voor ook de wat zwaardere (lees bredere) mensen.

Hoop dat iemand er een weet te staan (heb wel de foto gezien in de showroom.... Lijkt me allemaal wel lekker zitten ;)....

Ze zijn er in zwart/rood en zwart/grijs met geïntegreerde hoofdsteunen. Ze zijn in Nederland nog niet te zien, aangezien ze pas vanaf week 34 starten met de productie. De zit is vrijwel identiek als de (sport) stoelen in de Golf Highline. Zitten voortreffelijk!

CDK

Forumguru
even contact opnemen met PON, ze zullen er ongetwijfeld eentje hebben staan met het dynamic pakket, is best leuk trouwens om eens een kijkje te nemen in de catacomben van de importeur!!

Maik

Actief lid
even contact opnemen met PON, ze zullen er ongetwijfeld eentje hebben staan met het dynamic pakket, is best leuk trouwens om eens een kijkje te nemen in de catacomben van de importeur!!

Ik heb een mail naar PON gestuurt, even kijken wat de reactie is....

• Leuk
Waarderingen: CDK

Maik

Actief lid
Zojuist contact gehad met PON. Ook zij hebben de auto met sportstoelen zoals deze in het Dynamic pakket zitten niet staan, maar verwachten dat er binnen 2 weken een aantal worden afgeleverd bij de dealers...

Ze bellen mij terug wanneer en waar ik kan gaan kijken als het zover is....

CDK

Forumguru
@Maik, dan weet je waar je aan toe bent :) redelijk snelle reactie van Pon trouwens....

• Leuk
Waarderingen: Maik

leonpard

Actief lid
Toevallig ben ik via het lezen op dit forum er achter gekomen dat je kunt kiezen uit 2 kleuren sportstoelen. Blijkbaar is het forum dus onmisbaar!!

zwart/rood of zwart/grijs, welke zou het beste passen bij de combi in race-blue?? Persoonlijk hou ik wel van accenten, dus ik tendeer naar rood.

Wat zouden jullie doen??

Pablos

Senior Member
Blauwe auto? Ik zou zwart grijs doen. Rood zou in mijn ogen afbreuk doen aan het race blue

• Leuk
Waarderingen: CDK

MaRco2

Forumguru
Toevallig ben ik via het lezen op dit forum er achter gekomen dat je kunt kiezen uit 2 kleuren sportstoelen. Blijkbaar is het forum dus onmisbaar!!

zwart/rood of zwart/grijs, welke zou het beste passen bij de combi in race-blue?? Persoonlijk hou ik wel van accenten, dus ik tendeer naar rood.

Wat zouden jullie doen??

Staat in de brochure of prijslijst, die keuze was ik daar wel tegen gekomen.

Dat rood is op zich vrij subtiel, maar of het bij blauw past? Bij grijs altijd doen!

rdrummen

Senior Member
Ik heb zelf gekozen voor de zwart/grijze sportstoelen, vind dat mooier passen bij het Race-Blue en de rest van het interieur.

MaRco2

Forumguru
Eigenlijk zou een derde keuzemogelijkheid nog mooier zijn: zwart met blauw (net als rood best subtiel) en redelijk bij veel kleuren toe te passen.

Breekt het grijze net een beetje.:)

CDK

Forumguru
bij gebrek aan zwart/blauw zou ik bij de kleur race blue idd ook voor zwart/grijs combi gaan

Majefloti

Forumguru
@ Mike, lijkt wel een filmpje van autotalli.com :-)
Racing blue met bekleding zwart/grijs. Bekleding rood/grijs persoonlijk mooier bij een rood, grijs of zwarte auto.

Nelissuh

Actief lid
Wat me opvalt aan deze auto:

- Idd geen van kofferruimte neerklapbare achterbank
- DSG en 3 Spaaks stuurwiel, maar geen DSG schakelflippers (zichtbaar)

leonpard

Actief lid
Eigenlijk zou een derde keuzemogelijkheid nog mooier zijn: zwart met blauw (net als rood best subtiel) en redelijk bij veel kleuren toe te passen.

Breekt het grijze net een beetje.:)

Zwart / Blauw zou inderdaad een mooie keuze zijn geweest, maar helaas!

Maar jullie (en mijn directe omgeving) hebben mij inmiddels overtuigd, het gaat zwart / grijs worden (of het blijft zwart / grijs?). Aangezien ik geen keuze heb opgegeven, ga ik er van uit dat de LM zwart / grijs heeft besteld....... ik zal er straks nog ff een mailtje aan wagen.

Op deze kleine afbeeldingen van de CZ-site zien de sportstoelen er wel heel gelikt uit trouwens:

CCImageProxy.ashx
CCImageProxy.ashx

Bovenaan Onderaan