Sportstoelen

rtwee

Senior Member
Kwam op internet onderstaande foto tegen. Daar zie je het verschil tussen de standaard spoiler en de RS spoiler. De RS spoiler zit in het dynamic pakket.

skoda_octavia_rs_2013_e%20%283%29.jpg

Majefloti

Forumguru
Daar zal die van mij dan bij zitten... vorige week gebouwd en deze week bij de dealer verwacht...
Eerste auto's zijn afgelopen week al geproduceerd waaronder die van mij en meerdere forumleden. Nog even geduld en dan verwachten we de eerste bevestiging van onze vermoedens.

CoesDoes

Forumguru
Kwam op internet onderstaande foto tegen. Daar zie je het verschil tussen de standaard spoiler en de RS spoiler. De RS spoiler zit in het dynamic pakket.

skoda_octavia_rs_2013_e%20%283%29.jpg
Ziet er goed uit! (Weet alleen eerlijk gezegd niet of ik direct het verschil in de spoilers zal zien als ik ze los van elkaar zou zien..:shutup: )

bonyuri

Actief lid
Nu ik de afbeeldingen op mijn laptop bekijk zie ik inderdaad meer verschil, maar het is wel echt minimaal hoor :)

rtwee

Senior Member
Nu ik de afbeeldingen op mijn laptop bekijk zie ik inderdaad meer verschil, maar het is wel echt minimaal hoor :)

Ik ben blij dat het geen strijkplank wordt... ;) Vind het zo wel prima. Op mijn huidige O2 ook een dakspoiler. Is een verschil van 4 cm in lengte. Subtiel, maar wel mooi. En van opzij valt het wel op.

D_R1978

Senior Member
Ik ben blij dat het geen strijkplank wordt... ;) Vind het zo wel prima. Op mijn huidige O2 ook een dakspoiler. Is een verschil van 4 cm in lengte. Subtiel, maar wel mooi. En van opzij valt het wel op.
Eens, van mij hoeft hij ook echt niet groter, heb het dynamic pakket met name vanwege de stoelen. De "extra grote" spoiler had van mijn niet gehoeven, maar zoals hij nu wordt is ok.

rtwee

Senior Member
zit net te lezen in een ander topic dat de dynamic helemaal geen andere spoiler heeft

Las ik ook... dealer gebeld en die heeft een dynamic met een RS spoiler staan....zeg het maar...
Zelf maar zien is denk ik het beste... dealers zijn overduidelijk niet van alles op de hoogte

Leon!!

Lid
:sterretjes: we gaan het wel zien. 1 dezer dagen zal er vast een eigenaar melden dat die zn skoda in ontvangst heeft genomen met dynamic pakket

Flem_nl

Forumguru
Las ik ook... dealer gebeld en die heeft een dynamic met een RS spoiler staan....zeg het maar...
Zelf maar zien is denk ik het beste... dealers zijn overduidelijk niet van alles op de hoogte
Grappig. Melding in ander topic was van mij nav belletje met mn dealer.... Zal je straks zien dat de ene combi met dynamic pakket een normale spoiler heeft en weer een ander met een RS spoiler....

Bovenaan Onderaan