Sportstoelen

Flem_nl

Forumguru
Hallo,

Ik wilde aankomende weken mijn offerte gaan inlever tbv de bestelling van een nieuwe lease auto. Een octavia combi. Mooie auto, maar zit nog met een klein dingetje:

De sportstoelen (bij het dynamic pakket). Kan ik die al ergens zien en het liefst in zitten. De vraag is uiteindelijk of deze lekker zitten voor ook de wat zwaardere (lees bredere) mensen.

Hoop dat iemand er een weet te staan (heb wel de foto gezien in de showroom.... Lijkt me allemaal wel lekker zitten ;)....

Ik ben van achteren ook niet de smalste (:yeehaa:) en heb geen problemen in mijn sport (highline) stoelen in de Golf VI. Dynamic pakket was dan ook een must. De standaard O3 stoelen vind ik verschrikkelijk zitten als je die andere gewent bent!

Herman Janssens

Senior Member
Ik ben van achteren ook niet de smalste (:yeehaa:) en heb geen problemen in mijn sport (highline) stoelen in de Golf VI. Dynamic pakket was dan ook een must. De standaard O3 stoelen vind ik verschrikkelijk zitten als je die andere gewent bent!
NUja, als je maar het gevoel hebt van in een racewagen te zitten zonder er een te bezitten, nietwaar? ;)

MaRco2

Forumguru
De 0-100 cijfertjes (zeg maar de 8 s regionen) zijn wel van de betere soort (nog niet eens zo lang geleden waren sportwagens al behoorlijk snel met deze cijfers... een Toyota GT86 is niet zoveel sneller en voelt minder snel aan (veel minder koppel ook, dat met 200 pony's :D).

Maik

Actief lid
PON heeft me zojuist gebeld en aangegeven dat aankomende week de Octavia's met Dynamic Pakket in productie gaan en dat de eerste week van September de eerste bij 3 dealers in Nederland zullen staan met hierin de sportstoelen. Dit zal iig zijn bij Skoda dealer Utrecht De Meern en Skoda dealer Breda Tichelaar

Flem_nl

Forumguru
PON heeft me zojuist gebeld en aangegeven dat aankomende week de Octavia's met Dynamic Pakket in productie gaan en dat de eerste week van September de eerste bij 3 dealers in Nederland zullen staan met hierin de sportstoelen. Dit zal iig zijn bij Skoda dealer Utrecht De Meern en Skoda dealer Breda Tichelaar

Yup dat is mijn auto!!!! Gaat 21 aug in productie en is 2 sept. bij Tichelaar!!!:tegek: Net nog even proefgereden in de O3C 1.4 tsi EBL. Wilde toch eens kijken wat voor auto ik nou had besteld en combi was telkens niet beschikbaar. Was een handbak en ben blij dat ik de DSG hebt genomen.....

rcFred

Senior Member
In de handleiding staat dat de hoofdsteunen niet in hoogte zijn te verstellen, kan me voorstellen dat ze dan wel gekanteld kunnen worden.
Ik kan er verder nog niets zinnigs over zeggen voor 100% zekerheid, heb nog niets gehoord van de dealer dat mijn auto met dynamicpakket bij hun is aangekomen. In de brief van PON met de dinercheques werd week 36 als leverweek aangehouden.

Flem_nl

Forumguru
In de handleiding staat dat de hoofdsteunen niet in hoogte zijn te verstellen, kan me voorstellen dat ze dan wel gekanteld kunnen worden.
Ik kan er verder nog niets zinnigs over zeggen voor 100% zekerheid, heb nog niets gehoord van de dealer dat mijn auto met dynamicpakket bij hun is aangekomen. In de brief van PON met de dinercheques werd week 36 als leverweek aangehouden.
De eerst autos met dynamic pakket zijn reeds in NL. Maandag hoop ik er een te bewonderen!

rtwee

Senior Member

Daar zal die van mij dan bij zitten... vorige week gebouwd en deze week bij de dealer verwacht...

Bovenaan Onderaan