Sportstoelen

leonpard

Actief lid
In dit RS-filmpje kun je vanaf 0:45 mooi zien hoe de sportstoelen er uitzien (maar dan in stof). Hier wordt ook specifiek gesproken over vaste hoofdsteunen!

rtwee

Senior Member
Leuk filmpje... zo hoor je tussen neus en lippen door dat de rechter uitlaat bij de RS een 'blender' is.. dus die doet niks... pure suer

Flem_nl

Forumguru
Neeeeeee... nog steeds geen uitsluitsel namelijk over de Dynamic spoiler....

@CoesDoes; Ziet er goed uit!
Jawel, zie dynamic topic. Is GEEN andere!!!
ype2anu9.jpg

rtwee

Senior Member
Ik zie het.... dat wordt dus een gesprekje met de dealer hoe dat opgelost gaat worden... Ik heb immers een Dynamic pakket gekocht en dat was incl een dakspoiler en daarnaast ook nog de toezegging dat hij wezenlijk anders zou zijn... Wellicht klapt deze uit bij 150? Zoals bij een A7, Crossfire of Porsche-achtigen? :)

Flem_nl

Forumguru
Ik zie het.... dat wordt dus een gesprekje met de dealer hoe dat opgelost gaat worden... Ik heb immers een Dynamic pakket gekocht en dat was incl een dakspoiler en daarnaast ook nog de toezegging dat hij wezenlijk anders zou zijn... Wellicht klapt deze uit bij 150? Zoals bij een A7, Crossfire of Porsche-achtigen? :)
Hoe harder ze blijven liegen, hoe langer de spoiler...:tegek:

Maik

Actief lid
Ik ben destijds dit topic gestart met de vraag hoe ze zitten (ook voor de wat bredere mensen)....

Ik kan jullie vertellen, ze zitten SUPER! Vind ze fijner zitten dan de standaard stoelen...

Flem_nl

Forumguru
Ik ben destijds dit topic gestart met de vraag hoe ze zitten (ook voor de wat bredere mensen)....

Ik kan jullie vertellen, ze zitten SUPER! Vind ze fijner zitten dan de standaard stoelen...
Helemaal mee eens! Zaten heerlijk vanochtend. Bijna gelijk aan mijn sportstoelen in de Golf, op de hoofdsteun na dan.... Ik met het oog op de bredere mens, ik doe vanachter niet onder voor de tante van Desi B. :maakmegek:

rtwee

Senior Member
Net deze foto's van mijn dealer ontvangen:

Bekijk bijlage 20122

Zo zien de stoelen er in mijn auto uit!

Bij deze foto nog een 'raadsel' onthuld... namelijk dat er gewoon stoelverwarming op de sportstoelen zit. Mijn dealer wist dit niet zeker te melden en heb op dit forum de vraag al vaker voorbij zien komen. Maar hier zie je duidelijk de knoppen voor de voorstoelen zitten. Die zouden er niet zijn als het er niet opzit..

CoesDoes

Forumguru
Bij deze foto nog een 'raadsel' onthuld... namelijk dat er gewoon stoelverwarming op de sportstoelen zit. Mijn dealer wist dit niet zeker te melden en heb op dit forum de vraag al vaker voorbij zien komen. Maar hier zie je duidelijk de knoppen voor de voorstoelen zitten. Die zouden er niet zijn als het er niet opzit..

Dat raadsel is al heeeel lang geleden opgelost Zie het topic Dynamic en stoelverwarming

CoesDoes

Forumguru
Oeps... dan heb ik die gemist... sta je dan met je goede gedrag.. :) Laat ik maar aan het werk gaan ipv verlekkerd naar de foto's kijken. Voordeel is dat mijne niet lang meer duurt...
Kan blijkbaar de beste overkomen! ;)
Zou kunnen dat jouw auto ook al bij de dealer staat, als je even laat weten welke dealer hem gaat leveren kan er vast wel iemand foto's gaan maken! :tegek:

Bovenaan Onderaan