Volgens mij is dat alleen bij de diesel zo, bij de benzine is het wel een echte uitlaat.Leuk filmpje... zo hoor je tussen neus en lippen door dat de rechter uitlaat bij de RS een 'blender' is.. dus die doet niks... pure suer
Maar is de linker een 'blender'Volgens mij is dat alleen bij de diesel zo, bij de benzine is het wel een echte uitlaat.
Blijkbaar.., kun je lekkere smoothies mee maken!Maar is de linker een 'blender'
Dan zal ik de foto's die ik gemaakt heb maar achterwege laten...Net deze foto's van mijn dealer ontvangen:
Bekijk bijlage 20123 Bekijk bijlage 20122
Zo zien de stoelen er in mijn auto uit!
Hoe harder ze blijven liegen, hoe langer de spoiler...Ik zie het.... dat wordt dus een gesprekje met de dealer hoe dat opgelost gaat worden... Ik heb immers een Dynamic pakket gekocht en dat was incl een dakspoiler en daarnaast ook nog de toezegging dat hij wezenlijk anders zou zijn... Wellicht klapt deze uit bij 150? Zoals bij een A7, Crossfire of Porsche-achtigen?
Helemaal mee eens! Zaten heerlijk vanochtend. Bijna gelijk aan mijn sportstoelen in de Golf, op de hoofdsteun na dan.... Ik met het oog op de bredere mens, ik doe vanachter niet onder voor de tante van Desi B.Ik ben destijds dit topic gestart met de vraag hoe ze zitten (ook voor de wat bredere mensen)....
Ik kan jullie vertellen, ze zitten SUPER! Vind ze fijner zitten dan de standaard stoelen...
Net deze foto's van mijn dealer ontvangen:
Bekijk bijlage 20122
Net deze foto's van mijn dealer ontvangen:
Bekijk bijlage 20123
Bij deze foto nog een 'raadsel' onthuld... namelijk dat er gewoon stoelverwarming op de sportstoelen zit. Mijn dealer wist dit niet zeker te melden en heb op dit forum de vraag al vaker voorbij zien komen. Maar hier zie je duidelijk de knoppen voor de voorstoelen zitten. Die zouden er niet zijn als het er niet opzit..
... en dan de reactie: "Sorry, we hebben meteen een nieuwe voor u besteld, heeft u nóg een weekje of 16 geduld?"Zie ik daar nou een brandgaatje in het midden van de bestuurdersstoel??
... en dan de reactie: "Sorry, we hebben meteen een nieuwe voor u besteld, heeft u nóg een weekje of 16 geduld?"
Dat raadsel is al heeeel lang geleden opgelost Zie het topic Dynamic en stoelverwarming
Kan blijkbaar de beste overkomen!Oeps... dan heb ik die gemist... sta je dan met je goede gedrag.. Laat ik maar aan het werk gaan ipv verlekkerd naar de foto's kijken. Voordeel is dat mijne niet lang meer duurt...