ze beloven je een levensduur van wéét ik het hoe lang. Maar hoe vaak ik nu al dingen ben tegengekomen van lampen die het al supersnel begeven... Niets is heilig.
Jeetje VJ ouwe leaserijder, je kan toch wel een lampje vervangen!!
Schande dat die dealerts nog geen blauwe steeklampies op voorraad hebben!!
Tja alles raakt wel eens op !
Tot hier vind ik het normaal en is het ongeveer gelijk aan de meeste auto's die ik tot nog toe =gehad heb. En is het ook eits wat je makkelijk langs de weg nog doet, ook eventueel in het donker mits onder het schijnsel van een straatlantaarn, maar...witte plastic moer los, trekding naar je toe halen, unit eruit draaien, dan een beetje rommelen om die steker los te halen ( kabel is niet zo lang) beugeltjes eraf
WTF???2x torx loshalen, met punttangetje plastic beugeltjes naar elkaar toeknijpen,beetje heen en weer (draaien hoeft niet) en hij is eruit.
Gisteren toevallig ook de tweede vervangen, moet eerlijk zeggen dat ik geeneens in het
boekje gekeken heb.
witte plastic moer los, trekding naar je toe halen, unit eruit draaien, dan een beetje rommelen om die steker los te halen ( kabel is niet zo lang)
Gisteren toevallig ook de tweede vervangen, moet eerlijk zeggen dat ik geeneens in het
boekje gekeken heb.
witte plastic moer los, trekding naar je toe halen, unit eruit draaien, dan een beetje rommelen om die steker los te halen ( kabel is niet zo lang)
beugeltjes eraf, 2x torx loshalen, met punttangetje plastic beugeltjes naar elkaar toeknijpen,beetje heen en weer (draaien hoeft niet) en hij is eruit.
blauwe coating was ook van deze beetje vergaan.
ff met een punttangetje de lamp pakken. Dan kan je er beter bij en meer kracht zetten. Volgens mij zijn het steeklampjes, maar je moet ze wel inknijpen om ze eruit te kunnen halen. Dit dus zegmaar.