Stijle voorraam

EdK

Forumguru
Tsja @Cordoba die lichten waar jij over spreekt die kunnen ze net zo goed verwijderen , want hier in mijn omgeving gaat er dan een houten boom naar beneden rood/wit geblokt en dan kan ik toch al niet doorrijden zonder verdere blikschade

erik2907

Actief lid
Het is geen stoplicht maar ook geen verkeerslicht. Het verkeer op een kruising, t-splitsing, wegwerkzaamheden e.d. wordt door meerdere lichten op diverse plaatsen in de kleuren rood, oranje (geel) en groen geregeld en heet dan ook in zijn geheel een verkeerslichtregelinstallatie (VRI).

Laatst bewerkt:

Der Einser

Forumguru
Je gaat toch niet serieus zo'n rare sticker op je voorraam plaatsen :banghead:

Koop je dan ook direct deze voor achterop
45kmauto.jpg

Cordoba

Forumguru
@polf Ik zit me nu af te vragen hoe je zo'n kop met haar binnen de auto krijgt (bij een normale zitpositie).:maakmegek:

@erik2907 : zulke lichten kun je dus niet zien, met een verkeerslichtenkijker:
nationalebeeldbank_2012-10-753983-2_rood-stoplicht.jpeg

Desperado

Forumguru
Waalko denkt dat het een goede oplossing is. Dus laten we hem daar nou niet om gaan afzeiken. Dat doen we wel als hij airride of 20 inch wielen wil bestellen :yeehaa:

EdK

Forumguru
En voor de jonkies, dat was dus voor de gps navigatie :).
Heb je t nou over de goede oude tijd met de papieren GPS kaarten en die werkelijke blonde snol naast je in de wagen die vertelde dat je links rechts of rechtdoor moest ?????
Mooie tijd was dat........... had je nog eens een excuus als je wat later was.....

Desperado

Forumguru
Zijn jullie nou zo oud dan dat je dat niet weet? Dom blontje om het domme extra te accentueren ofzo :laugh:
Ach natuurlijk.....het gaat om lekkere blondjes. Maar als ze dom zijn, dan toch blontjes.

EdK

Forumguru
Tsja ik snap de gehele discussie al niet want ik had het over een blonde snol.
Toen was der al een mee getrouwd en werd ze opeens blont.
Wel wie t nog volgt mag me t uitleggen

EdK

Forumguru
Wel de blonde snol die gij bedoeld is zeker niet de blonde snol van voor de tomtom tijd !

Bovenaan Onderaan