GeeVeeDeeVee
Senior Member
Ik herken wat je zegt tot op zekere hoogte, en merkte sinds de switch wel wát.Aangezien jij ook het merkte precies bij een banden wissel, kan dat ook ene factor zijn in je beleving?
Uiteraard waren hobbels en oneffenheden in de weg meer voelbaar, maar niet storend/ hinderlijk. Naarmate die banden er langer onder lagen (en ik een keer keihard een kuil heb geraakt bij uitvoegen rotonde in het donker) is het alleen maar erger geworden.
Dit deel herken ik ook, echter is het elke weg anders. Op een super strakke weg (optisch) is het soms enorm, en op een hobbelige weg (optisch) valt het soms heel erg mee. Kan natuurlijk net toeval zijn, etc etc.Ik zit ook soms letterlijk te stuiteren in mijn stoel op sommige wegen.
Waar de auto eerst gevoeliger was, hobbelt en stuitert ie nu enorm, ook op hoge snelheden (lage dan weer minder, voor mijn gevoel). Na nieuwe velgen op de snelweg, een nader te benoemen, snelheid gereden om te voelen voor trillingen oid. Die waren er destijds niet, en zijn er nu wel, in toenemende mate.