Jawel hoor - op een vlucht van Amsterdam naar Warschau met Lot. Toestel: een Embraer (Braziliaans fabricaat meen ik) - vrij klein, soort vliegende kachelpijp met maar enkele stoelen per rij, ruim uit elkaar en mooi zacht zwart leder. En dat was geen Business Class (er was zelfs maar één klasse, als ik me goed herinner).Trouwens, heb je weleens lekker en zonder pijn overal in je lichaam in een vliegtuigstoel gezeten??
Hangmatten, wat een belediging! Dus blijkbaar is de abl niet goed..... Geen problemen hoor met die stoelen in mijn abl...Volgens mij zijn de stoelen in van de Elegance toch wel degelijk anders dan de hangmatten uit de Ambition.
Bekijk bijlage 22483 Deze Dynamic stoelen zitten in de O3. TOP!
I lolled....is er iemand met een 14 % greenline elegance hatchback, ik begreep dat de stoelen in een greenline of greenline busline niet verschillen !,
Dus zullen dit dan wel de stoelen zijn uit de ambition die dus minder zitten als een elegance busline laat staan dynamic maar ja ,
om daar de 14% voor te laten staan, scheelt toch bijna 100 euro per maand tov een gelijk uitgevoerde 20 % bijv 2 liter
Zouden wellicht meer mensen doen - als hun budget dat zou toelaten.Ik betaal met alle liefde dik € 300 / maand voor een EBL 2.0 TDI
doe toch niet zo denigrerend, dat is toch te sneu voor woorden?veel succes met je
Ik betaal met alle liefde dik € 300 / maand voor een EBL 2.0 TDI