Jou heb ik dit weekend zien rijden.... Ik reed met de octavia in de kleur Rio red.@CRG 40 Ik heb de standaard verduistering en ben er eigenlijk tevreden mee. Bekijk bijlage 63919
Zal eens een betere foto maken van de zijkant dan zie je het beter. Foto's zijn van voor zijn wasbeurt. Heb 14 dagen ervoor de auto gewassen met Mothers Gold en behandeld met een detailerspray/ spraywax van Kenotek. En dit is het resultaat na 14 dagen en 600km, niet slecht he. Op de foto van de achterkant zie je zo het vuil op de bumper liggen, maar de glans is er nog steeds.
Bekijk bijlage 63921
Gay car boys ????? Klinkt raar se
Vindt ik ook ze... Maar het filmpje is wel goed Dusja..Gay car boys ????? Klinkt raar se
vind ik ook de mooiste kleur !
velvet red...
velvet red...
Succes met de verkoop !!!!
En tsja er hoeft maar één gek te zijn die het betaald......We gaan zien hé, zit geen haast achter
mss een belangrijke tip: zet bij autoscoot het criteria "versnellingsbak" als "automaat" en niet als " semi-automaat " (of mss nog beter twee adds aanmaken). Denk dat de meeste automaat-zoekers gewoon zoeken op "automaat" en niet op "semi-automaat". Bij automaat kom je niet in de zoekresultaten terecht.