Woow, da's snel!Verkocht op naar de rs 245!
verkocht aan dutry?Verkocht op naar de rs 245!
Neen.verkocht aan dutry?
ok , dan idd zeer snel verkocht. Daarmee nog wel eens bewezen dat BE nog steeds een diesellland is. Iedereen roept maar dat je een diesel niet meer verkocht krijgtNeen.
Combi +6 maand sedan +4 maand volgens ik weetLange levertijd op de RS 245?
Of valt dat mee?
Maar mooi snel verkocht zeg!
En de cabrio dan -2 ?Combi +6 maand sedan +4 maand volgens ik weet
Das 1 weekEn de cabrio dan -2 ?
Ja, en 'n diesel met zo weinig kilometers: is nog maar net goed losgereden. Was blijkbaar toch ook 'n beetje 'n miskoop als je maar zo weinig kilometers doet met een 2-liter diesel.ok , dan idd zeer snel verkocht. Daarmee nog wel eens bewezen dat BE nog steeds een diesellland is. Iedereen roept maar dat je een diesel niet meer verkocht krijgt
Uiteraard is het ook wel een schitterende wagen, doet ook wel veel.
Andersom zou erger zijn. Benzine kopen en 40.000km doenJa, en 'n diesel met zo weinig kilometers: is nog maar net goed losgereden. Was blijkbaar toch ook 'n beetje 'n miskoop als je maar zo weinig kilometers doet met een 2-liter diesel.
Andersom zou erger zijn. Benzine kopen en 40.000km doen
Het is een slechtere beslissing om dergelijke wagen weg te doen voor een nieuwe. Opleg + afschrijving zal al de kostprijs zijn van een dikke O3
het is gewoon een financiële vaststelling. Je kan dit niet echt de "beste" beslissing noemen. Maar in jouw situatie zou ik net hetzelfde gedaan hebben. YOLOieder zijn mening @leon-cupra maar mijn rekening moet je niet maken hé
het is gewoon een financiële vaststelling. Je kan dit niet echt de "beste" beslissing noemen. Maar in jouw situatie zou ik net hetzelfde gedaan hebben. YOLO
Hadden we hier thuis geen appartement gekocht, had er nu ook een andere wagen gestaan
Thx geert!Gefeliciteerd Bram.
Je hebt weer iets leuks om naar uit te kijken.
Als je éénmaal je zinnen op iets gezet hebt, ik ken dat, soms niet altijd de meest verantwoorde keuzes, maar kom, je bent jong en je wil wat. Plus het voordeel dat jij nog niks te verantwoorden hebt aan vrouw/vriendin. Je hebt nog jaren tijd om verantwoorde keuzes/uitgaven te doen. Enjoy, en laat die 245RS maar komenniks te vaststellen man voor mij is dit de beste beslissing, punt amen en uit !
Mods. topic mag dicht van me
" je bent jong en je wilt wat" : was jij geen 50plusser??Als je éénmaal je zinnen op iets gezet hebt, ik ken dat, soms niet altijd de meest verantwoorde keuzes, maar kom, je bent jong en je wil wat.