dirkie996
Forumguru
Als je niet op ‘n paar duizend euro moet kijken, ...je gaat dus tegen je verkoper zeggen: vink maar alle opties aan
Als je niet op ‘n paar duizend euro moet kijken, ...je gaat dus tegen je verkoper zeggen: vink maar alle opties aan
met een vRS moet je niet al te zot doen. Je weet snel waar je staat (bijna in de gracht). En denk je dat iedereen zo onverantwoord rijdt met een vRS tijdens een testrit? Denk het niet. Er zijn er nog die met verstand rijden En iet of wat goede verkoper zal snel inschatten wat voor vlees hij in de kuip heeft en desnoods zelf meegaan.En die "testritjes" met een demo RS hoe denk je dat die er uit zullen zien
Dat zal niet wachten zijn zoals het gros van de liefhebbers hier dat de olie in het blok goed warm is. Prachtig toch om bij de dealert om de hoek gas er op te zetten Succes met zo'n afgeragde ........ oh sorry ingereden auto
Denk dat @Tuner111 alleen geen vinkje zet bij rokerspakket.....en uiteraard zal er ook geen vinkje komen bij dieselmotor...je gaat dus tegen je verkoper zeggen: vink maar alle opties aan
Snap je het nou wel, of nou niet ???allemaal wel niet snap
snap het wel maar wil het niet snappenSnap je het nou wel, of nou niet ???
Ik weet nog mijn testrit bij dutry. Mijn collega uit de buurt wist het industriepark over de baan. Daar even naartoe en gas gegeven. En direct zei ik woouuuuw !!!! Met terugrijden ontdekte ik plots het vrs knopje .... oooh stond ik nog niet in sport ???? Efkes testen en jaaaaa tekenen direct !!!met een vRS moet je niet al te zot doen. Je weet snel waar je staat (bijna in de gracht). En denk je dat iedereen zo onverantwoord rijdt met een vRS tijdens een testrit? Denk het niet. Er zijn er nog die met verstand rijden En iet of wat goede verkoper zal snel inschatten wat voor vlees hij in de kuip heeft en desnoods zelf meegaan.
En nogmaals ... Als een blok daar niet tegen kan ... hard welglopen ...
Eisen jullie dan ook dat wanneer de wagen van de fabriek op de trailer, op de parking, terug op de trailer, ,.. wordt gereden, dat hij eerst warm wordt gereden? Heb je al eens gezien hoe er dan mee wordt gereden? Dat is met koude motor vol optrekken (en met een handbak wss nog niet de moeite doen om te schakelen en lekker hoog in toeren blijven hangen).
de must have opties : (...) acc 160 met speedlimiter
(...)
En die "testritjes" met een demo RS hoe denk je dat die er uit zullen zien
Dat zal niet wachten zijn zoals het gros van de liefhebbers hier dat de olie in het blok goed warm is. Prachtig toch om bij de dealert om de hoek gas er op te zetten Succes met zo'n afgeragde ........ oh sorry ingereden auto
met een vRS moet je niet al te zot doen. Je weet snel waar je staat (bijna in de gracht). En denk je dat iedereen zo onverantwoord rijdt met een vRS tijdens een testrit? Denk het niet. Er zijn er nog die met verstand rijden En iet of wat goede verkoper zal snel inschatten wat voor vlees hij in de kuip heeft en desnoods zelf meegaan.
En nogmaals ... Als een blok daar niet tegen kan ... hard welglopen ...