Voor de motor niet, maar met die 10k km zit je - in NL althans, ik weet niks van Belgische prijzen en taksen - toch wel flink onder het omslagpunt waarbij het financieel niet aantrekkelijk meer is om diesel te rijden.
@Tuner111 , sla je slag : http://m.autoscout24.be/anbod/skoda...017-20-tfsi-rs245-dsg-benzine-grijs-330508071
Beschikbaar in jan 2018
Het is geen BMW waar je alles in optie moet nemen hoor . Denk eerder DCC, Canton en open dakje.Je wil er één met stoelen en banden ??
Park assist ... rijdt 1 van uw babes ermee ?de must have opties : Canton, DCC, pano dak, Pack RS Comfort, Pack RS GPS Traveller, blind spot, acc 160 met speedlimiter, Achteruitrijcamera, Verduisterde ruiten 95%, auto koffer (indien er een combi komt)
opties die leuk zijn: park assist, verwarm stuur
Neen maar dan zitten er wel sensoren op de zijkant ook en daarvoor zou ik het doenPark assist ... rijdt 1 van uw babes ermee ?
Mmm maar ik ga wel een naar mijn spec kopen. ik kan wachten
Dat je gelijk hebt Bram, lekker zelf samenstellen i.p.v. een afgeragde demo aanschaffen
je gaat dus tegen je verkoper zeggen: vink maar alle opties aande must have opties : Canton, DCC, pano dak, Pack RS Comfort, Pack RS GPS Traveller, blind spot, acc 160 met speedlimiter, Achteruitrijcamera, Verduisterde ruiten 95%, auto koffer (indien er een combi komt)
opties die leuk zijn: park assist, verwarm stuur
afgeragde demoDat je gelijk hebt Bram, lekker zelf samenstellen i.p.v. een afgeragde demo aanschaffen
Ik zou daar ook geen schrik van hebbenafgeragde demo
Als deze demo van 5000km niet tegen testritjes kan, zou ik toch een ander merk kopen.
K weet niet hoe lang jij moet sparen voor 6.000 bijeen te krijgen, maar wij redelijk lang. Vind 6.000euro toch een mooi argument om een "afgeragde" demo te kopen
En die "testritjes" met een demo RS hoe denk je dat die er uit zullen zienafgeragde demo
Als deze demo van 5000km niet tegen testritjes kan, zou ik toch een ander merk kopen.
K weet niet hoe lang jij moet sparen voor 6.000 bijeen te krijgen, maar wij redelijk lang. Vind 6.000euro toch een mooi argument om een "afgeragde" demo te kopen