Als da zo verder hier gaat met de nieuwe rs'en dan gaan we wachttijden creëren ala Kodiaq...
Bram zal ze wel fotograferen zonder kleedjeGefeliciteerd met je keuze! Dan gaan voor een echte RS dus in rood en in Hatchback uitvoering
Bekijk bijlage 62898
Bekijk bijlage 62897
Staat ook leuk zo'n vrouwke erbij in zo'n schoon kleedje
Hoort dat gerochel er ook bij?Hier alvast een voorsmaakje hoe den Bram gaat klinken volgend jaar
heb jij juist een reden om wel iets nieuws te mogen kopen. Wat ga je anders vertellen aan je vrouwProficiat kerel, je moet gewoon uw gevoel volgen! Neem wel een rode, want als jullie hier allemaal een steal grey nemen ga ik genoodzaakt zijn om mij ook een andere te kopen!Niks uniek meer aan dan.
@leon-cupra Ze zal zeggen van: weeral een andere auto, nr kweet niet hoeveel!
Volens mij wil dat madammeke de deur open doen maar heeft ze de sleutel niet op zak, (als het keyless entry is tenminste)
het feit dat ze zegt "WEERAL" wil waarschijnlijk wel zeggen dat het je de vorige keren ook gelukt is,dus waarom nu dan wel niet@leon-cupra Ze zal zeggen van: weeral een andere auto, nr kweet niet hoeveel!
Zal niet bij de prijs inbegrepen zijn, denk ik...Staat ook leuk zo'n vrouwke erbij in zo'n schoon kleedje