@Tuner111 : Verkoop die mazoutstoof en schaf u 'n benzineslurper aan.
. Nadelen zijn er natuurlijk aan: de afschrijving de eerste 4 jaren zijn de zwaarste van 'n wagen. Zulke klanten zijn de beste voor garagisten, ze verkopen 'n nieuwe en maken nog eens mooi winst bij doorverkoop van uw huidige wagen.
Als je echt niet veel kilometers meer doet, zal het verbruik wel meevallen. Hopend dat je dan, net daarna, geen lief binnen doet die aan de andere kant van het land woont
.
Maar bij uw vergelijking van de brandstofprijzen klopt er wel iets niet. bij ons betaal je nu voor diesel 1,218€ / liter en 1,357€ / liter voor de S98. Da's toch 'n verschil van 0,139€ / liter. Je gaat toch geen 95 E10 tanken?
Moest ik persoonlijk in uw schoenen staan, zou ik ook voor de Leon Cupra 300 gaan.
Maar ik denk dat uw keuze allang gemaakt is , en je enkel hier op het forum nog bevestiging zoekt voor je keuze
.
Je spreekt er al zolang over, en je beweerde zelfs tegen mij dat je niet op 'n paar duizend euro mag kijken om 'n wagen te kopen, toen ik de mijne bestelde.
Ik kan u maar één raad geven, als je het kan, ga voor uw éérste keuze en geniet.