Stof tot nadenken... Diesel blijven of naar benzine..

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitechris

Donateur
Lekker voor de benzine gaan. Met 10.000 per jaar heb je geen baat bij je diesel en......benzine rijdt gewoon veel strakker.

Die zwarte 245 ziet er goed uit maar ik zou toch voor de Leon Cupra 300 gaan. Meer bang voor je buck. Als je dan toch gaat, doe het dan goed ;)

Kurtje

Forumguru
en tot het moment dat je de belangrijke stap wilt zetten om alleen te wonen of huisje samen wilt kopen met je partner en dan tot de conclusie komt dat het verschil tussen wel of net niet kunnen kopen de aankoop van je wagen was. Sla je wel even je hoofd tegen de muur. Volgde vroeger meer tuningfora en daar zag je niets anders. Gasten van 24 die met wagens van 50.000euro reden en een jaar lager zag je plots een verkooptopic met als reden "aankoop woning".
Ook de maandelijke kosten uiteraard niet vergeten. Als je thuis woont is het leven nog lekker goedkoop en kijk je niet op een tankbeurt meer of minder, maar eens elke dag dat de facturen van gas, elektriciteit, belastingen,... in je brievenbus terecht komen is het een heel ander verhaal.

Als je het zo doet loopt er inderdaad iets verkeerd. Ik heb ook altijd leuke auto's gereden, maar ik heb er ook altijd voor gewerkt en heb NOOIT mijn laatste geld eraan uit gegeven.

Volgens mij als Bram op dit moment met een vRS TDI kan rijden, gaat hij dit met een TSI ook kunnen doen met 10k km/jaar.

Echter zou ik ook zoals hier aangegeven gaan voor een Cupra. Je krijgt gewoon meer voor het geld dat je geeft, buiten wat minder ruimte binnenin. De motor is de sterkere variant, optie voor 4x4, etc... Het voordeel van de nieuwe vRS is dat hij de 7 DSG heeft zitten.

Hoe je het ook draait of keert Bram, je bent inderdaad al lang over de RS245 bezig. Maak je droom waar als het binnen je mogelijkheden ligt! Ik weet zeker dat je er geen spijt van krijgt! Je mag altijd eens met mijn Cupra meerijden als je wil :)

Kurtje

Forumguru
idd, we hebben geen recht tot klagen. We kunnen nog "goedkoop" heerlijke bakken rijden, onze Rode Duivels zijn ondertussen al geplaatst voor het WK (voor NL dient er een mirakel te gebeuren zeker :deuk:), we worden niet als arrogant bestempeld, ....
:D

Voor Nederland is het al te laat :D Ze gaan niet mee :(

philippe bakker

Forumguru
idd, we hebben geen recht tot klagen. We kunnen nog "goedkoop" heerlijke bakken rijden, onze Rode Duivels zijn ondertussen al geplaatst voor het WK (voor NL dient er een mirakel te gebeuren zeker :deuk:), we worden niet als arrogant bestempeld, ....
:D
Alleen in het wielrennen beleven de Nederlanders hoogdagen. In de modder hebben ze de beste en op de weg gaan ze volgend jaar de tour winnen :( maar het zei hen gegund

EdK

Forumguru
Alleen in het wielrennen beleven de Nederlanders hoogdagen
Hoho wel bij de les blijven hé !!

De dames voetballers hebben die belgische dames toch echt van het veld weggetrapt en het kampioensschap EK binnengehaald !!
Oja en wat deden de ollanders nog ff met t Hockey dit jaar ??

En dat dat tuig van voetballers hier in olland dit over zich heeft afgeroepen kunnen ze aan hun zelf te danken hebben.
Als er een elftal met een ongelooflijke arrogantie rondloopt dan zijn dat deze heren wel.....
Ze hebben het verdiend....., en ze zullen zelf nooit snappen hoe het is gekomen...dat denkvermogen hebben ze helaas niet.
En het zal zeker een 10 jaar gaan duren voor ze weer met een nieuwe ploeg wat van betekenis zullen zijn en de oranje shirts waardig zijn.

In die tussentijd genieten wij ( ik zeker ) wel wat de dames doen.....

EdK

Forumguru
oranjefans-670x375.png

Oranje met één been in uitschakeling WK 2018
'Maar we moeten niet denken dat we er al zijn'

7 oktober 2017

Het Nederlands elftal heeft zaterdagavond in de wedstrijd tegen Wit-Rusland belangrijke stappen gezet naar de uitschakeling van het WK 2018.

Assistent-bondscoach Ruud Gullit is trots op zijn spelers:
“We hebben laten zien waartoe we in staat zijn. We kunnen ons voor de tweede keer op rij niet kwalificeren voor een hoofdtoernooi, dat is is sinds de jaren ‘80 niet meer gebeurd.
Maar we moeten niet denken dat we er al zijn, kwalificatie is nog altijd mogelijk.”

Ook Tonny Vilhena waarschuwt dat Oranje nog niet uitgeschakeld is:
“Komende week tegen Zweden moeten we het afmaken.
Maar als we ook dan weer als 11 eenlingen spelen, dan is alles mogelijk.”

EdK

Forumguru
@Tuner111 gewoon je huidige wagen met een Dacia Duster gaan vergelijken ....
Wedden dat je dan gewoon bij je huidige blijft en nog jaren met veel plezier blijft rijden.
Oké nu rij je misschien wat minder maar weet je 100% zeker dat dit over een jaar ook nog zo is ?
Kan het zomaar wezen dat je dan veel meer KM's gaat draaien en een benzine zeerrrrr onvoordelig is.

Gewoon lekker in je huidige bolide blijven rijden en je niet gek laten maken door anderen !

leon-cupra

Forumguru
@EdK als je al zijn berichten leest, zijn er 8 op de 10 over een vRS 245. Dus wij maken hem niet gek, hij maakt zichzelf gek ;)
Zoekt waarschijnlijk bevestiging dat een goede keuze is :D (wat het eigenlijk niet is ;))

EdK

Forumguru
@Tuner111 gewoon je huidige wagen met een Dacia Duster gaan vergelijken ....
Wedden dat je dan gewoon bij je huidige blijft en nog jaren met veel plezier blijft rijden.
Oké nu rij je misschien wat minder maar weet je 100% zeker dat dit over een jaar ook nog zo is ?
Kan het zomaar wezen dat je dan veel meer KM's gaat draaien en een benzine zeerrrrr onvoordelig is.

hoorde nog wat meer tekst bij het niet gek laten maken......:pieker:

leon-cupra

Forumguru
hoorde nog wat meer tekst bij het niet gek laten maken......:pieker:
en denk je dat Bram zijn beslissing al niet heeft gemaakt? Diep vanbinnen is de beslissing al lang gemaakt. Feit dat iemand dergelijk topic aanmaakt is een teken dat hij eigenlijk al beslist heeft maar juist nog "bevestiging" zoekt.

Is zo onlangs nog een topic geweest. Klagen over het verbruik, idee om naar een vRS over te stappen waarbij het kleinste kind weet dat dergelijke wagen meer verbruikt en na paar dagen was de bestelbon al getekend.

EdK

Forumguru
en denk je dat Bram zijn beslissing al niet heeft gemaakt?
Als jij bram had geheten had hij er al gestaan...en misschien wel een tweede...

Maar voor de echte bram heb IK nog hoop..vandaar me bericht. !

En nu ga ik me voorbereiden voor een week werken te Vlieland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan