Zo, net terug van de dealer.
De auto is uitgelijnd(op hun kosten). Heb er zelf bij gestaan. Maar bij de Fabia kun je alleen het toespoor aanpassen. Deze heeft ie op 0.06 gezet.
De monteur heeft er zelf voor en na het uitlijnen een proefrit mee gemaakt. Maar de auto trekt nog steeds naar rechts. Volgens de monteur wel wat minder. Maar zelf vind ik het eigenlijk nog gelijk aan voor het uitlijnen.
Op de nieuwe banden zat een tekst gedrukt op het loopvlak. Deze was er bij de achterwielen na 2000 km nog niet helemaal vanaf. Maar bij de voorwielen slijten ze er nu al bijna binnen 100 km vanaf. Het gekke: Bij de linker band veel meer dan de rechter (langs de buitenrand van de band).
Dus wellicht dat ik toch al een stukje schuine band afslijting heb gecreëerd door 100 km met scheve uitlijning te rijden.
Hopelijk slijt hij nu met de goede uitlijning weer recht. En wellicht trekt ie dan ook minder naar rechts. Wat denken jullie?
Verder heeft de chef van de werkplaats de draagarmrubbers nog bekeken. Maar volgens hem zitten ze er gewoon goed in.
Het enige wat nog gecheckt kan worden is het balanceren op de auto. Maar voorlopig ben ik er wel een beetje klaar mee. Eerst maar eens kijken hoe de auto reageert op de nieuwe uitlijning.
Tevens zo'n condensorbeschermer gekocht.
http://www.skodaforum.nl/forum/thre...k-is-dat-zo-duur-om-te-vervangen.13179/page-3
Die knup ik er vanavond even aan.