Stuurwiel vervangen S2 voor een facelift exemplaar.

CDK

Forumguru
@Corné, kan zo'n interieurleerboer je dan niet helpen door het gewenste flipperstuur opnieuw te overtrekken met de juiste kleur leer?
dat is misschien nog niet zo'n slecht idee dat is een heel goed idee! daar ga ik me eens in verdiepen :jaja:

greetz Corné

Der Einser

Forumguru
Ja, het stuurwiel wel, maar het kunststof gedeelte in het midden wordt volgens mij niet zo mooi dan hoor.

Ik zou gewoon voor het stuur zonder de flippers gaan.
Ik had het op mijn vorige auto,... leuke optie, maar eerlijkheidshalve,.. ik gebruikte ze zelden.
Als je lekker zoeft in je automaat heb je geen zin om steeds te 'flipperen'

Ik zie de functionaliteit hiervan pas bij echte toeren makers / race modellen, in tegenstelling tot een comfortabele R36.

CDK

Forumguru
middendeel wordt niets idd, maar toerenmaker..... met de voet op het gas schakelt hij bij 7000rpm op......

Der Einser

Forumguru
Dat is toch prima,... dan hoef je dat niet zelf te gaan doen met een flipper!
Overbodige luxe dus op jouw auto.

Vind ik persoonlijk.

Ridley

Forumguru
Heb in mijn leasebak ook flippers: in 2 jr NOOIT gebruikt... En dan heb ik zelfs nog een k.. automaat (EB6V gerobotiseerde bak)

• Leuk
Waarderingen: CDK

andrehj

Forumguru
Ik gebruik de flippers wel geregeld, zeker nu ik hier in de bergen rondrij, is het zeker bij de afdaling wel erg handig.
@Corné: moet ik nog wat in ETKA voor je uitzoeken? Laat dat dan maar even weten, maar hou wel rekening met een langere "levertijd".

CDK

Forumguru
@Andrehj, als jij een bestelnummer kan achterhalen van het bruine L&K facelift stuur...., heeeel graaaag! :) 3 spaak met flippers is helaas niet mogelijk, begreep ik, indien wel geniet dat mijn voorkeur uiteraard, anders gewoon de bruine L&K 4 spaak alstublieft :)
alvast bedankt!!

greetz Corné

andrehj

Forumguru
Ik vind er twee:
3T0 419 091 AG CWF
multifunctiestuurwiel (leer) voor wagens met 4-spaaks stuurwiel satijnzwart/zwart/natuurbruin
voor Modelkeuze PR-2ZU,2FY+4LB

3TO 419 091 AH CWF
multifunctiestuurwiel (leer) voor wagens met 4-spaaks stuurwiel satijnzwart/zwart/natuurbruin
voor Modelkeuze PR-4LC

Van beiden heb ik geen prijs.

En ik zou niet weten welke van de twee varianten je moet hebben. Misschien dat Google je m.b.t. de modelvarianten verder kan helpen.

Veel plezier ermee.

• Leuk

CDK

Forumguru
dankjewel Andrehj :) ik ga hier morgen mee aan de slag, nu maar ff lekker zzzzz voordat ik weer een jaar ouder word ;)

greetz Corné

Cordoba

Forumguru
@Corné, kan zo'n interieurleerboer je dan niet helpen door het gewenste flipperstuur opnieuw te overtrekken met de juiste kleur leer?

Dit brengt me op een ander idee: is het niet mogelijk om gewoon het leer van een zwart stuur bruin te verven? Ik weet dat er zoiets is om beschadigd leer mee op te knappen, maar misschien dat je het ook kan gebruiken om de kleur in zijn geheel aan te passen. Product heet geloof iets van 'colour lock' of iets dat er op lijkt.

CDK

Forumguru
@Cordoba, ik weet wat je bedoelt, maar dat is idd alleen om beschadigd leer bij te werken en bij te kleuren, maar het gaat om de plastic kap met het logo die aan de airbag vast zit, dan zou je die moeten gaan spuiten, maar daar maak ik mijn auto niet mooier mee, gewoon een 4 spaak zonder flippers dan maar

CDK

Forumguru
@Andrehj, ik denk dat het verschil tussen deze 2 stuurwielen de bedieningsknoppen zijn.... met of zonder telefoon bediening

Antera

Donateur
Stuur 4-spaaks kost alleen € 900 bij de dealer in bruin leer maar is zonder MF

en dan de rest van de onderdelen nog. Je hebt dan een kaal stuur

1 voordeel airbag unit is hetzelfde zo te zien deze kosten " maar € 400 "

Een 3-spaaks leren stuur is er ook bij andere modellen niet leverbaar in dat bruin.

CDK

Forumguru
@Antera, een kaal stuur zonder airbag module en zonder de multifunctionele knoppen bij de dealer €900,00???
zo'n stuur in mét bedieningsknoppen, zonder airbagmodule kost in CZ maar €145,00..... hoe is dat dan mogelijk?

greetz Corné

michelover

Forumguru
Klopt helemaal ik heb mijn vierspaaks lederen mf stuur vervangen door een driespaaks en deze was in NL bij de dealer €700. Ik heb er bij http://www.skoda-parts.cz/ maar €200 voor betaald. Let wel zonder airbag, deze kon ik overzetten van de oude naar de nieuwe. PON wordt echt slapende rijk.

• Leuk
Bovenaan Onderaan