Stuurwiel vervangen S2 voor een facelift exemplaar.

EdK

Forumguru
Of zijn personeel word gewoon goed betaald en gaat niet met een zakcentje naar huis elke maand......

andrehj

Forumguru
even een vraag aan de techneuten onder ons....,

ik heb een S2 van voor de facelift (11-2012), nu wil ik graag mijn stuurwiel vervangen voor een model van de facelift, met het nieuwe logo en de 'pianolak' rand, aangezien ik overal al nieuwe logo's heb en mijn sierlijsten ook in zwarte 'pianolak' zijn.
@Corné de Kluijver : Even een reactie op een oude post:
Inmiddels is het in de Duitse configurator mogelijk om een L&K versie te configureren met bruin leer én het drie-spaaks stuur. Als je het nummer van dat stuur achterhaalt ben je wellicht geholpen. Vraag is alleen wel of het stuur dan ook van bruin leer is voorzien, maar dat verwacht ik eigenlijk wel.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Noord26

Forumguru
Iemand een idee of deze jongen gewoon gaat werken in een S2 met de stuurwielbediening? De site van hun geeft aan van wel. Andere sites geven aan dat het afgevlakte stuur alleen 100% werkend te krijgen is op de O3. Ga het laten monteren en inleren bij VAGtechniek overigens..

http://www.cars-equipment.com/www/e...els-3/oem-flat-bottom-mfsw-steering-wheel-11/

@Joske

Al meer bekend over een regeling van korting bij VAGtechniek? Vandaag zeer goed geholpen aldaar. Heb interesse om er een nieuw stuur in te laten zetten. Vragen ze normaal €60,- voor incl, eventueel coderen; vertelde Lucas.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan