Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit is echt die cm ters lager meten is weten. Let wel en SuperB ligt ook erg hoog standaard. Daar schrik je van. Je ziet pas het verschil als je hem binnen zet en je hem verlaagt en dan weer op zijn pootjes ziet. Ik zal de volgende keer voor en na foto's maken
De officiele foto's. De foto van de nieuwe situatie is niet echt geweldig maar de zon wou nog niet meewerken. Voor de duidelijkheid de foto met de gehele auto is de nieuwe situatie...
ja de foto's waar niet de hele auto op staat is de oude situatie. Zal eens kijken of ik een keer en betere foto kan maken van de nieuwe situatie. Ik zal maar zeggen in het echt is ie lager
Tsja..... Je moet wel erg goed kijken om een verschil te ontdekken. Maar je bent er gelukkig mee en daar gaat het uiteindelijk om. Veel rijplezier ermee
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.