Suberb verlagen met Eibach

Tonyhen

Banned
Maar het beste lijkt mij de streetcomfort als ik alles zo lees. Keuzes allemaal. Ik las laatst ook iets wat je met je mobiel kan instellen.

eddiea

Forumguru
Met een adaptief onderstel zou dat kunnen maar dat heeft skoda niet. Als je een var 1 niet helemaal naar beneden draait zie ik de meerwaarde van streetcomfort niet. Zou ik de pegels in mijn zak houden en voor var 1 gaan.

s-line

Forumguru
Met een adaptief onderstel zou dat kunnen maar dat heeft skoda niet. Als je een var 1 niet helemaal naar beneden draait zie ik de meerwaarde van streetcomfort niet. Zou ik de pegels in mijn zak houden en voor var 1 gaan.
Helemaal mee eens,Edwin.
Zonde van het geld!!

Antera

Donateur
Het is maar net welke verlaging je wilt en wat je eisen zijn. Als ik het zo lees is het voor deze auto wat verlagen maar toch nog comfortabel houden. BTW een streetcomfort kun je verdomd sportief me rijden. Zelfs bodyroll is minimaal zeker met stevig potje sturen.

Maakt de stugheid je niet direkt uit dan is een andere KW set zeker een goed oplossing. Variant 2 is zeker mooi maar ook reist hierbij de vraag hoe vaak ga je de hardheid instelling gebruiken. Dit is een vraag die ik mezelf ook al een paar keer heb gesteld na het plaatsen van ene nieuwe set.

Keuzes keuzes. Ben graag eerlijk en dit is mijn bescheiden mening

• Leuk
Waarderingen: CDK

stijnheidi

Senior Member
Een vraagje ik wil misschien andere rubbers voor de zogenoemde 'onderlaag' gebruiken. de onderlaag is het bovenste rubber waar de achterveer in hangt. deze rubbers zijn ongeveer 5,5 mm dikker dan de standaardrubbers. gezien de veer niet op het einde van de as zit vraag ik me af wat voor uitwerking dit heeft in de afstand tussen spatbordrand en het midden van de velg. ik verwacht namelijk dat dit meer is als die 5,5 mm.

stijnheidi

Senior Member
Ik bedoel een dikkere veerschotel aan de bovenkant te gebruiken. Een die 5.5 mm dikker is. Hoeveel scheelt dit in hoogte.

stijnheidi

Senior Member
Dat valt wel mee. Hoop ik. Het wordt pas na mijn vakantie gemonteerd. Maar ik wil hem achter iets hoger zetten door gebruik van andere rubbers. Vandaar de vraag.

Bovenaan Onderaan