Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hou er wel rekening mee dat je standaard dempers niet gemaakt zijn om met zo een verlaging rond te rijden. Ik zou altijd ook de dempers vervangen bij een verlaging. Zeker bij de Superb waar het standaard onderstel niet echt top is.
Ik was gisteren nog bij de dealer om wat op te laten meten voor de KW streetcomfort en ook hij zei: als je alleen met eibach gaat verlagen, dan ook de dempers vervangen, want de standaard dempers zijn daar absoluut niet geschikt voor! En hij wilde ook heel graag het resultaat zien met KW en de 18" velgen die ik neem. Nou geen probleem, ik kom gezellig langs
Dan moet je meer op cleaned kijken!
Daar kom ik vaker ultra low tegen, weliswaar van H&R, maar dat zal vergelijkbaar zijn.
En die verbrede wielkasten staan daar ook te koop. Ik geloof dat S-workz ze te koop heeft staan.
En anders even op eBay, kosten ze 399 compleet (alleen de voorzijde)
Nog vaker! H&R is mij bekend ja. Ik heb het idee dat die set lager gaat. Kost ook 2x zoveel. KW ultra low vindt je echt bijna niks van dus ook geen voorbeelden. Verbrede wielkasten weet ik ook te vinden. Heb je van 15 tot 40mm breder. Ik ga eerst proberen te rollen. We zien wel.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.