@EdK
Ja best gewoon de Eibachs aanhouden dan. Dat heb ik in alle eerlijkheid gedaan maar ik kreeg een antwoord dat er voor een S3 nog geen schroefkit beschikbaar was, ik weet niet precies wie antwoord heeft gegeven op mijn mail maar de persoon in kwestie dacht dat ik het over een S3 Audi had denk ik. Ik dacht nochtans dat ik mijn naam en forumnaam er had bijgezet, maar zeker ben ik daar niet van.
@brepus13
Klopt maar de essentie blijft dat ik hem wel lager wil hebben, dus uiteindelijk ga ik toch iets doen dat het comfort veranderd. Maar het zullen dan de Eibachs worden, het zal best meevallen en het gaat super vet staan. Het comfort van de wagen is zoals ik aangaf qua afrolgeluiden en wegligging op deze banden wel erg goed, ben ik echt tevreden van, het nemen van kleine verhogingen zoals kleine borduurs etc gaat alleen niet meer zoals voorheen. Met de 308 vloog ik daar over, met de huidige wielen krijg ik dan een harde dreun waarbij het lijkt dat je op de velg zit. Geen aangenaam gevoel, vandaar dat ik daar echt zo goed als volledig voor afrem.