Suggesties voor zomer en winterwielen / banden voor de S2 van Corné

fiestaman

Forumguru
10409705_10152684577692839_4799412036812578521_n.jpg

Cordoba

Forumguru
Deze velgen uit de shop van het maatje van fiestaman vind ik ook fraai, alleen niet groter dan 18":
81.jpg

Als je het ruwe/witte zwart (of donkerbruin in lakkleur) maakt, dan is dit volgens mij echt fraai.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Die van post 123 zijn grotendeels makkelijk schoon te houden (alleen achter de openingen kan het velgbed wel eens lastig zijn), verder net niet mijn smaak, maar ze hoeven ook niet onder mijn auto.

• Leuk

Noord26

Forumguru
Vind het alleen maar fijn dat iedereen hier gewoon zijn ongezoute mening kan geven. Respect daarvoor! Maar er zijn heel wat meer velgen die je niet vaak ziet toch? Het contrast tussen de Porsche's in goud en deze is wel een verschil van dag en nacht. Er zitten nog legio stappen/mogelijkheden tussen?

• Leuk

CDK

Forumguru
Klopt inderdaad dat als ik als ik voor deze zou kiezen ik "een paar stappen over sla" :) 't zijn een beetje 2 uitersten. We zullen zien wat het wordt, de prijs is bepalend! ;)
Ennuh natuurlijk mag iedereen ongezouten z'n mening geven!! Alleen maar fijn, ik hoor zo vaak dat het of prachtig of spuuglelijk is, ieder heeft een mening en die mag je bij mij ventileren hoor!!

Bovenaan Onderaan