Suggesties voor zomer en winterwielen / banden voor de S2 van Corné

CDK

Forumguru
Geen probleem hoor @andrehj, ze zijn natuurlijk wederom redelijk shocking, alleen de kleur is iets gematigder en meer matching ;)

CDK

Forumguru
@guitar_billy, de velgen zijn zilver gespoten, en het front is gepolijst, daaroverheen een laag blanke lak. Als ik het eens word met de verkoper gaan ze er eerst 1 seizoen zo onder, als door steenslag de blanke lak beschadigt raakt ga ik ze laten verdichtten en daarna een Quartz Coating van Gyeon dat moet helemaal de bom zijn verwacht ik ;)

Falcon

Donateur
Kan je niet beter het geld in het beste uitlaatsysteem stoppen? (Die je te duur vondt!) ;)

De velgen waar je nu op aan het onderhandelen bent, ik vind ze echt té.. Zeker in combi met het l&k model van jouw Superb.

Less is more :)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Blackokkie2

Forumguru
Brock_B32-HGVP.jpg

CDK

Forumguru
@Falcon, dat zou je denken misschien, maar als je velgen verkoopt moeten er toch weer nieuwe onder, de gouden Audi's zijn verkocht, dus er zal toch iets anders voor terug moeten komen, voor degenen die interesse in 19" vuilniszakkengrijze Porsche Turbo Reps geïnteresseerd zijn die mogen mij Pm'en helemaal in perfecte staat zonder enige schade! Je kan er ook een Skoda centercap in proppen ;)

ImageUploadedByTapatalk1419920293.748328.jpg

Bovenaan Onderaan