Suggesties voor zomer en winterwielen / banden voor de S2 van Corné

SuperBartje

Forumguru
@s-line inderdaad wil ik nu voor iets tijdlozers gaan zodat ik m'n banden eens een keer kan opgummen ipv ze elk jaar te moeten verkopen met nog 7mm profiel er op ;)

tijdloos: (?)
mob-type40-spoke100-STD-chrome-wheels.jpg

of wolfrace slots
wolfrace003.jpg

meer serieus:
hier zit misschien nog wat leuks tussen
https://www.rimslegend.com/index.ph...19&sid=8ra4jh4hs2aik6lp51ieendmk5&portrelay=1

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@s-line 8.5 x 20 ET 45 om bij m'n favo merk te kunnen blijven zou ik 235-30-20 moeten monteren, die staan dan haaks op de velg, helaas niet getrokken :( premium banden zijn niet leverbaar in 225-30-20 helaas

ertromp

Forumguru
Misschien dat je bandenkeuze tot de nodige discussies hier gaan lijden. :D Ik zou zeggen topic openen met als titel "suggesties voor nieuwe zomerbanden voor de prachtige nieuwe 20" wielen onder de S2 van Corné" :D

Moet toch zeker weer een #200 posts opleveren ....................................... toch :D

CDK

Forumguru
We zitten hier nu inderdaad al op 195 zie ik nu @ertromp :bloos: dus dan zal ik de topictitel wel even aanpassen ;)
Maar als ik Michelin wil blijven rijden dan zal ik 235-30-20 moeten monteren. Staat denk ik ook niet verkeerd.

s-line

Forumguru
@s-line 8.5 x 20 ET 45 om bij m'n favo merk te kunnen blijven zou ik 235-30-20 moeten monteren, die staan dan haaks op de velg, helaas niet getrokken :( premium banden zijn niet leverbaar in 225-30-20 helaas
Daar moet je wel voor oppassen want een niet getrokken band breekt het hele gezicht van de velg.
Hankook heeft ook wel de juiste maat volgens mij, dan zou ik daar voor gaan. Zijn ze in Duitsland ook wel aardig weg van.

CDK

Forumguru
@s-line klopt dat Hankhook wel beschikbaar is, maar durf niet te gokken. Ben simpelweg verziekt met de supersports :bloos:
Het worden geen ballonbanden hoor, de wang komt haaks op de velg bij 235, dus komt wel goed!

s-line

Forumguru
Ik ben bang voor jou,dat 235 afbreuk op de velg is, maar goed jou keuze!
Op dit soort velgen hoord gewoon een getrokken band, of je zou weer 9j moeten nemen!

Bovenaan Onderaan