Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Suggesties voor zomer en winterwielen / banden voor de S2 van Corné
Kwaliteit en veiligheid gaat voor de looks, ik snap wat je bedoeld @s-line, ik ga het wel meemaken, als het echt niet te doen is dan zal ik een back up set in gedachten houden. Hankhook is geen verkeerde band overigens, maar als je de grenzen opzoekt kan het nooit goed genoeg zijn eigenlijk!
er rijden er al meer mee in de rondte hoor in de VAG scene, ik doe wat ik leuk en mooi vind, wat een ander doet maakt me niet uit hoor @Ridley mijn auto zal altijd uniek in NL blijven, dit model is er niet meer en deze uitvoering met compressor daar is er toch echt maar 1 van
Voor die banden versleten zijn heeft @Corné de Kluijver er echt alweer andere onderliggen hoor !!
Dus geen punt voor kritiek bij Corné
Tsjonge jonge Joske da moest gij toch wel weten..... naweeën van 2014 alcohol ??
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.