aiva tco adoks
Forumguru
Bekijk bijlage 71700
Ik was hiermee in de war met beide buitenspiegels kantelen.
Kan ook in het nl
Bekijk bijlage 71700
Ik was hiermee in de war met beide buitenspiegels kantelen.
Bij mijn S2 is het wel aan of uit te zetten via het maxidot menu hoor.Niet op elke auto werkt dit houd daar rekening mee :-) en alleen de rechtse mits je een engelse auto rijd dan de linkse. Is BTW geen menu optie op de S2
Ook niet via adaptation kanalen??
Ik had het over dat bij mij niet de linker buitenspiegel kantelt bij het achteruit rijden. Dit klopt dus volgens @Antera.Bij mijn S2 is het wel aan of uit te zetten via het maxidot menu hoor.
Alleen via de dealer te regelen? Schijnbaar hebben sommige S2 rijders deze keuze wel.Nederlands word niet standaard ondersteund ook al kan je het wel aanklikken
Kan bij mij ook niet, enkel de rechter buitenspiegel kantelt iets naar omlaag als je de achteruitversnelling kiest.Ik had het over dat bij mij niet de linker buitenspiegel kantelt bij het achteruit rijden. Dit klopt dus volgens @Antera.
Het aan/uit zetten van het kantelen kun je inderdaad instellen op Maxidot.
Kan bij mij ook niet, enkel de rechter buitenspiegel kantelt iets naar omlaag als je de achteruitversnelling kiest.
De knop voor spiegelverwarming mag ook niet aanstaan, dan gaat hij ook niet naar omlaag.
Ik heb Hill hold zojuist geactiveerd en zal het binnenkort even testen!
EDIT: Getest op een boothelling en werkt hartstikke goed!
Controleer eerst of je de juiste modules ( abs) in je auto hebt zitten. Als dat zo is dan eerst de juiste byte/bit activeren en vervolgens het kanaal aanpassen naar kort of lang. Bij mijn S2 lukte het wel.