Ik weet niet precies wat je bedoelt met "die lampjes", maar als je de knipperende DRL strips bedoelt: dat is gewoon een artefact in het filmpje dat wordt veroorzaakt door de opname framerate en de frequentie waarop de leds lichtgeven. Ze knipperen dus niet echt, maar staan gewoon aan zoals je gewend bent.Iemand een idee of die lampjes enkel op de sportline verkrijgbaar zijn?
Ik weet niet precies wat je bedoelt met "die lampjes", maar als je de knipperende DRL strips bedoelt: dat is gewoon een artefact in het filmpje dat wordt veroorzaakt door de opname framerate en de frequentie waarop de leds lichtgeven. Ze knipperen dus niet echt, maar staan gewoon aan zoals je gewend bent.
Het mooie effect, daar ben ik het mee eens. Het is een typische wanna-have optie die nu alleen nog op duurdere "premium" merken verkrijgbaar is en over 3 jaar heeft iedere auto het. Ik vind het nu nog niet echt veiliger, omdat ik er juist door afgeleid wordt als er zo'n swipe knipperlicht op zit.Jammer, vind het bij de A4 een mooi effect geven (qua knipperlicht). En ook nog eens erg duidelijk en veilig.
Dit....
Waar kun je hem dan configureren?? Vind het niet terug...