Superb III Sportline

MrEdge_

Forumguru
Uit het topic van @RefleCs:
12819385_962929347132860_5945732283205423327_o-jpg.47771

Dat is zo'n zelfde lame sierstripje als op een Merc C klasse. En dat terwijl dit toch wel echte uitlaten zijn:

skoda-superb-iaa-2015-00-4-jpg.42626

Blijkbbaar wordt het een optisch pakket dat verkrijgbaar is op iedere motorisatie?

ABN

Nieuw lid
Mooi die lampjes, zag pas een nieuwe A4 hetzelfde soort effect maar dan bij de achterknipperlichten.... erg mooi.

Vind verder het doorlopende zwarte dak mooi, echter dan ook enkel in deze witte kleur.
Qua interieur vind ik dat carbon niet passen op deze auto maar dat is natuurlijk smaak. Ook lijkt het erg druk door het gebruik van de vele verschillende materialen.

Iemand een idee of die lampjes enkel op de sportline verkrijgbaar zijn?

MrEdge_

Forumguru
Iemand een idee of die lampjes enkel op de sportline verkrijgbaar zijn?
Ik weet niet precies wat je bedoelt met "die lampjes", maar als je de knipperende DRL strips bedoelt: dat is gewoon een artefact in het filmpje dat wordt veroorzaakt door de opname framerate en de frequentie waarop de leds lichtgeven. Ze knipperen dus niet echt, maar staan gewoon aan zoals je gewend bent.

ABN

Nieuw lid
Ik weet niet precies wat je bedoelt met "die lampjes", maar als je de knipperende DRL strips bedoelt: dat is gewoon een artefact in het filmpje dat wordt veroorzaakt door de opname framerate en de frequentie waarop de leds lichtgeven. Ze knipperen dus niet echt, maar staan gewoon aan zoals je gewend bent.

Ja idd die lampjes bedoelde ik.
Jammer, vind het bij de A4 een mooi effect geven (qua knipperlicht). En ook nog eens erg duidelijk en veilig.

MrEdge_

Forumguru
Jammer, vind het bij de A4 een mooi effect geven (qua knipperlicht). En ook nog eens erg duidelijk en veilig.
Het mooie effect, daar ben ik het mee eens. Het is een typische wanna-have optie die nu alleen nog op duurdere "premium" merken verkrijgbaar is en over 3 jaar heeft iedere auto het. Ik vind het nu nog niet echt veiliger, omdat ik er juist door afgeleid wordt als er zo'n swipe knipperlicht op zit.

Er is wel iemand aan het hobbyen met de koplampwimpers, om daar dus zo'n swipe in te maken:

MrEdge_

Forumguru
Nice find @Tuulster! Heel erg tempting. Via de dealer kon het ook, dan zou de huis-wrapper het doen, voor 125 euro. Dit is de helft en ziet er vrij dik / profi uit. Moet je het alleen wel zelf recht zien te plakken en dat lijkt me nog wel een uitdaging :)

Goofy@5E

Forumguru
+1 @Tuner111 maar ik ben zeer tevreden met wat ik nu heb, dus ik ga gewoon houden wat ik heb, kunnen nu eenmaal niet alles hebben hè, won ik maar eens den euromillions...........keep on dreaming

030

Forumguru
Hij is nu te configureren op de CZ website. Kudo's voor de eerste die op de knop 'doe hem maar in het geel' drukt.

Overigens worden de eerste pas in 2017 uitgeleverd begreep ik. Exact 6 maanden voordat ik mijn bestelling hoop te plaatsen. Al ben ik nog steeds erg benieuwd naar de prijs. Wie rekent de CZ prijzen even om. ;)

Kempes

Forumguru
Skoda-auto.cz en dan helemaal rechts het tweede knopje van boven in de zwarte balk: konfigurator....

Bart81

Forumguru
.... Moeilijk....

Interieur oogt allesins wel sportiever.

Denk toch dat ik geen spijt ga krijgen van mijn keuze hoor. Denk dat de l&k versie zeker niet met onder doen voor de sportline.

Bovenaan Onderaan