Superb III Sportline

B@s0302

Senior Member
Heb ook het idee dat " afraggen" van de leaseauto niet meer geaccepteerd wordt.. Zie bijvoorbeeld de uitgebreide controles bij inleveren waarna elk niet gemeld deukje,krasje,vlekje gezellig doorbelast wordt. En daarbij; met een goede autoregeling blijft het de goedkoopste manier van een nieuwe auto rijden dus mag je er ook een beetje zuinig op zijn toch??

s-line

Forumguru
Hmmmm, jammer! Ik zit anders in elkaar.........
1 van de weinige dan waarschijnlijk. Mijn zwager houdt het meestal een half jaar vol(het onderhouden) dan is de nieuwigheid eraf en is het maar weer gewoon een auto,en als het tijd is levert hij hem weer in.:jaja::fool:

bert44

Senior Member
Lease is dat hetzelfde als huren :pieker:

Als ik een auto huur in het buitenland, roep ik altijd voordat ik met koude motor en piepende banden wegrij .....

Don,t be gentle, its a rental :D

carfreak24

Forumguru
Heel stoer hoor @carfreak24 . Ik zeg DOEN maar dan voor het eggie, is het brave er meteen vanaf.:bloos:

Dat DOEN ben ik al uit
Nog even puzzelen wat de beste methode is voor de diverse delen. Ik denk dat ik ea ga laten wrappen (of zelf doen) en de velgen met plastidip. Logo's vervangen door zwarte montecarlo dingen (met dank aan een bijdrage uit een ander topic), merk en typewriters eraf. Kentekenhouder van dealer vervangen voor tekstloze.
Maar even de tijd nemen om ea te verzamelen en munten bij elkaar te hebben om ea uit te laten voeren of zelf te doen. Heb geen haast, wil nog wel een paar jaar met deze tuut rijden.

Is wel dik overigens, ook in het echt. Ondanks de nogal vlotte manier, heb er zelf een heel goed beeld van nu. Watch this space - of beter ik zal tzt een eigen topic maken.

carfreak24

Forumguru
Mbt zorgvuldigheid van een berijder. Er zijn veel mensen die een auto zien als vervoermiddel en niks meer. Die gaan er ook dientengevolge mee om. Hebben geen flauw benul van de kosten om ea in stand te houden en/of repareren alleen het noodzakelijke. Een aanzienlijk deel van de leaserijders denkt er net zo over. Dit zal versterkt worden door het feit dat bij schade of reparaties de financiële pijn door een ander wordt gedragen. Ik heb er zelf een hekel aan om in een vervuilde auto te rijden en irriteer me snel aan zaken die niet goed functioneren. Ben dus zo'n idioot die veel staat te stofzuigen/matjes uit te kloppen bij het tanken/vette kindervingers van de ramen poetsen/mezelf snel meldt bij de reparateur als er iets niet klopt. Uiteindelijk is een auto een middel om van a naar b te komen, maar mag er wel verzorgd bijstaan.

Van Hoften

Forumguru
Ik heb als werkgever meerdere mensen in dienst met een lease auto. Zodra ik weet, door heb of hoor dat zij onzorgvuldig met hun auto om gaan, krijgen ze dat van me te horen. Dan kan ik bij de volgende auto wel eens een andere instelling hebben bij de keuze of de eigen bijdrage. Gelukkig is het merendeel wel zuinig op zijn of haar auto em worden deze netjes bijgehouden. Zonde toch, dat je zo een duur "hulpmiddel" behandelt alsof het een tupperware bakje is. Ik heb dat zelf ook nooit gedaan en was altijd erg blij dat ik in een auto van de zaak mocht rijden...

s-line

Forumguru
Gelukkig zitten hier dan alle brave-rikken uit de lease wereld. Maar Skodarijders staan natuurlijk ook bekend als rustig nette no-nonsens mensen.;):jaja:

thijskok

Senior Member
Gelukkig heb ik ook een SIII van de zaak straks. Enige keerzijde is wel dat het mijn eigen bedrijf is dus alles komt op mijn eigen bordje terecht. Voordeel daarentegen is dat ik kan kiezen wat ik wil. Bijtelling zal mij een worst wezen dus alles maximaal (alles aangevinkt voor de bestelling). Toch moet ik toegeven dat ik nu anders rij met mijn auto dan toen ik nog in loondienst was en een lease-auto van de zaak had.

030

Forumguru
Volgens mij gaat het topic over de Sportline...

Overigens vanaf de webiste uit het oosten: "Voraussichtlich ab Mai 2016 in Deutschland bestellbar."

Laatst bewerkt:

thijskok

Senior Member
En de Supernova's zijn gearriveerd bij de dealer...... alleen de auto is er pas in week 6/7 dus dat wordt nog even wachten
540.jpg

720.jpg
720.jpg

Van Hoften

Forumguru
Mooie wielen, deze komen ook onder mijn auto die (als het goed is....) begin volgende week wordt afgeleverd, inclusief het juiste leer. Veel plezier alvast met de voorpret!

MrEdge_

Forumguru
Weet iemand of die hoogglans zwarte spiegelkappen al ergens te koop zijn? Dat staat wel mooi icm met de Supernova's!

Van Hoften

Forumguru
Toevallig heb ik de kappen vandaag zwart laten spuiten in hoogglans zwart en kan ik ze vanmiddag ophalen. Kosten € 100,00 in totaal.

superbia

Forumguru
Ik zie net de fotos van Genève erg fraai maar het spoilertje op de achterklep vind ik echt een misser. (en de blanke mislampen, maar dat is zo gefixt lijkt me) stuur en zwarte hemel... yes please! :tegek:

Bovenaan Onderaan