BBO
Senior Member
Ik heb twee weken geleden eens met een nieuwe Renault Megane kunnen rijden. Het R2 link systeem heeft ook geen sneltoetsen naar de verschillende menu's meer. En er zit ook geen relief meer in de enkele knoppen die er zijn zoals volume en home. Ik vond vooral het ontbreken van de reliëf toetsen een gemis. Zeker als je aan hoge snelheid aan het rijden bent. Je weet minder op het gevoel of je juist zit en daardoor was mijn blik sneller van de weg af.
Het nieuwe scherm ziet er zeer strak uit in de Octavia en Superb. Maar ik vind het niet erg dat ik nog een 'oud' heb. In mijn eerste Skoda, een Octavia was er niets van Touch Screen, ik moet toegeven dat de mogelijkheden ook veel minder waren, maar toen wist ik alles blindelings staat en moest ik mijn blik niet van de weg halen om verwarming, radio ofzo te verzetten.
Het nieuwe scherm ziet er zeer strak uit in de Octavia en Superb. Maar ik vind het niet erg dat ik nog een 'oud' heb. In mijn eerste Skoda, een Octavia was er niets van Touch Screen, ik moet toegeven dat de mogelijkheden ook veel minder waren, maar toen wist ik alles blindelings staat en moest ik mijn blik niet van de weg halen om verwarming, radio ofzo te verzetten.
Laatst bewerkt: