Vanenkelen
Forumguru
Is voornamelijk een probleem van de 1.8 tsi motoren uit 2010.
Heb wel al met de bovag contact gehad omdat ik gezien had dat hij bij de bovag was aangesloten (staat op de site). Maar bij de bovag is dit bedrijf niet bekend.
Brr daar heb ik mijn O2 gekocht wat een klootzak is dat zeg.Hallo TooTall. Ik heb de auto gekocht bij acv in veldhoven. Als je de site opzoekt op de pc geeft hij het logo niet aan, alleen als ik de site opstart via mijn gsm
Brr daar heb ik mijn O2 gekocht wat een klootzak is dat zeg.
Ik ben niet gouw geëmotioneerd maar daar heb ik wel even een potje staan janken bij de koop.
Nou word ik wel benieuwd? What happened?Ik heb bij deze hufter de rechtsbijstand ingeschakeld en diverse aangetekende brieven gestuurd..
Beetje ongepast... Maar ik pak alvast de chips en een biertje...Als ik straks een rustig momentje heb zal ik wel een verhaal plaatsen, zit nu op mijn werk.
Had eigenlijk ook gehoopt dat @h.r. Zou reageren.
Wordt nogal een verhaal en mijn bloed begint te koken als ik aan deze klootzak denk.
Hallo ertromp, je zegt dat de verkopende partij een mededelingsplicht heeft, maar misschien weet de verkoper dit probleem niet. Ik heb deze auto bij een handelaar gekocht en het probleem is nu ik de kleine lettertje lees dat ik getekend heb dat de auto geleverd wordt zonder garantie. Heb wel al met de bovag contact gehad omdat ik gezien had dat hij bij de bovag was aangesloten (staat op de site). Maar bij de bovag is dit bedrijf niet bekend.
Hallo TooTall. Ik heb de auto gekocht bij acv in veldhoven. Als je de site opzoekt op de pc geeft hij het logo niet aan, alleen als ik de site opstart via mijn gsm
Ik zie precies hetzelfde en was nog nooit op die site geweest. Op de iPhone een Bovag logo, op de computer niet....Staat de site op je gsm misschien in de cache (dus dat ie niet de nieuwe versie upload)?
Garantie
Zoveel mensen, zoveel wensen.
Omdat iedere (potentiele) klant andere verwachtingen van zijn of haar
nieuwe auto heeft kennen wij diverse garantie pakketten.
Even voor de duidelijkheid!
Wij adverteren met meeneemprijzen .
Wij berekenen € 250 afleveringskosten als u bij ons een auto koopt.
De volgende punten worden hiervoor altijd uitgevoerd:
- nationale auto pas, bij iedere auto gegarandeerde kilometerstand
- alle auto's dealer onderhouden, onderhoud altijd opvraagbaar of aanwezig
- APK die nog minimaal 6 maanden geldig is zo niet nieuwe APK
- de mogelijkheid tot inruil van uw huidige auto
- indien van toepassing vrijwaring van uw in te ruilen auto
- tenaamstelling van uw gekochte auto
- technische controle ( olie, koelvloeistof, remmen etc.)
Wilt u dedistributieriem vervangen, meerprijs € 395.00.
WAT OOK TOT DE MOGELIJKHEID BEHOORT IS DE AUTO TE KOPEN MET 12 MAANDEN GARANTIE € 595 INCL BEURT EN NIEUWE APK.
Wij hopen u hiermee duidelijkheid te geven over onze manier van werken.