Op de voorraam komen krassen van het ijsvrij maken in de winter.
Mijn ervaring met de-icer op het voorraam en de O2 is dat je dan gegarandeerd met beslagen ramen zit die je niet makkelijk droog krijgt. Dus daarom krab ik het voorraam altijd maar met de krabber. De rest kan natuurlijk wel.
Ik zet de airco er vol op. Alle roosters dicht en vol op de voorruit. Dan is het zo weg.
Klopt, maar als het vriest werkt de airco niet, (om te voorkomen dat de pomp stuk gaat) en dan duurt het lang is mijn ervaring.
Denk je ? De vorstbeveiliging van de airco ligt op 4 graden celsius. PLUS 4 graden celsius.Flauwe kul!! Kan me ergens voorstellen dat de airco pas uit gaat bij extreem lage temperaturen, niet bij min 5 of min 10 hoor! Zou wat zijn zeg....
Denk je ? De vorstbeveiliging van de airco ligt op 4 graden celsius. PLUS 4 graden celsius.
Wanneer slaat hij dan aan? Is dat afhankelijk van de buiten- of de motortemperatuur?
Nog wat foto's van het achterraam met de witte randen.
die logo's zijn idd een bekend probleem heb ik me laten vertellen bij de dealer.. ik heb achterop een nieuwe er op gezet, deze koste toen als ik het me niet vergis 19 euro ofzo en voor is die bij mij ook heeeel slecht.. dus deze moet ook nog een keer..