Telefoonverbinding niet optimaal

CDK

Forumguru
Ik heb ook WiFi in de auto @andrehj met m'n personal hotspot van m'n iPhone met onbeperkte 4G bundel, super snel en beschikbaar voor alle passagiers :thumbsup:

Dennis Nijholt

Forumguru
Met me Iphone geen last...en WIFI ja dat is kwestie van hotspot aanzetten...niet typisch iets van Android...@Corné 4G hmmmzzz je rijd zeker nooit in het noorden en oosten van het land (A28 , A32 , A6 en A7) lol zelfs jou 4G wordt daar 3G...hahahahahaha

• Leuk
Waarderingen: CDK

andrehj

Forumguru
Ik heb ook WiFi in de auto @andrehj met m'n personal hotspot van m'n iPhone met onbeperkte 4G bundel, super snel en beschikbaar voor alle passagiers :thumbsup:
Dat kan natuurlijk ook, maar via de dakantenne is het bereik beter, omdat die op een veel gunstiger plek zit, en met meer vermogen kan zenden.
Bovendien worden de binnenkomende SMS'jes netjes voorgelezen. Mij bevalt het in ieder geval goed.

• Leuk
Android rules! :D

Crapdroid noem ik het. Zeker die SII. Dat is de grootste troep die er is. Niet mee te bellen in de auto en waardeloos qua gebruiksvriendelijkheid. Alles van Samsung is troep overigens. Ik snap nog steeds niet het enorme marktaandeel in Crapdroid troep van Samsung. Ongelooflijk.

CDK

Forumguru
Android rules
Kijk maar eens op xda developers wat je we allemaal mee kan doen
áls het werkt....., dan kan je er meer mee doen, maar wil je dat ook? En bovendien heb je het nodig zo'n open systeem? Apple is beperkter, daar staat tegenover dat het altijd werkt, op je iPhone zal je nooit een virus tegen komen en op je iMac is de kans nihil, het is maar net wat je wil..... Gisteren een vriendin van me op bezoek met een S2 verbinding maken met WiFi niet mogelijk, o zegt ze ff het hoesje er af en de achterkant en de batterij er uit en dan werkt het weer......, dat is voor mij dus crap! :deuk:

spikehome

Forumguru
Nou niet mee eens hoor.
Heb nog een s1 met cm11 erop oftewel versie 4.4.4 draait super.
Merkt dat de processor traag is natuurlijk.
Overigens zijn er voor Apple ook virussen al Ian het er wel veel minder.
Android kan je zo veilig maken als je wilt.
Heb zelf firewall erop staan en bepaal zelf welke appartement op internet mag maar ook waar de applicatie toegang op heeft. Dit is natuurlijk met standaard Android niet mogelijk.

dirkkroneman

Forumguru
Android/Samsung (S3) is kut! Vaak valt ineens zomaar de verbinding weg met mijn bluetooth headset :s Apps die ik (herhaaldelijk) niet kan openen en vastlopen. De levensduur vd batterij is echt om te huilen, vaak en veel problemen met de SD kaart. Mijn collega heeft de S4 en die herkent veel vd problemen ook!
Eerder met de iPhone4 had ik nooit/niet in deze mate last van deze dingen. Dus ik weet wel weer wat mijn volgende toestel wordt... Er zullen vast mensen zijn die wel tevreden zijn met een Samsung, maar ik als intensief gebruiker en beller prefereer liever wat anders.

Inderdaad. Het is gewoon troep van de bovenste plank. Een firewall op je telefoon??? Laat me niet lachen. Wil je een toestel dat gewoon werkt, dan neem je allesbehalve een Samsung Galaxy. Een iPhone heeft geen van bovenstaande problemen net als een Nokia Lumia (Windows Phone) die net even wat meer biedt dan een iPhone. Maar Crapdroid troep, nee, het is om te janken.

spikehome

Forumguru
Windhoos dat is echt rommel.
Apple is niks mis mee hoor dat zeg ik ook niet.
Alleen kan ik er niet mee doen wat ik wil.
Overigens werkt Android en Apple met ondergrond op Linux daarop zijn de omgevingen gebouwd.
Dat heeft Apple ook mooi gedaan.
Mijn vrouw heeft een iPhone en iPad en ik alles op cyanogenmod de Asus tablet de nexus 7 tablet een s4 en een s1. En mijn zoon ook een s4 met cm.

CDK

Forumguru
Ook een iPhone kan open hoor, ook daar kan een andere accu in, je hebt alleen mini tools nodig, maar ik heb nog nooit een accu hoeven vervangen gelukkig.
Maar back on topic, mijn verbinding is in elk geval ideaal met m'n Appeltje :tongue:

Joske

Forumguru
Hier ook hoor, heel goede verbinding :jaja:

Bij mijn schoonzus niet, die moet met haar Samsungtroep op het balkon gaan staan! :maakmegek:

• Leuk
En waarom is Windows rommel? Volgens mij heb je geen flauw idee. Windows Phone is, samen met iOS het meest, stabiele, veilige en snelste mobiele OS. Met Windows Phone als koploper omdat die ook op relatief lage specs soepel en stabiel draait. Windows Phone heeft daarnaast de meest persoonlijke gebruikerservaring. Android is log, onveilig, ingewikkeld, traag en rete instabiel. Om nog maar te zwijgen van de ondersteuning qua updates etc. Als je van knutselen houdt, prima, maar Windows Phone en iOS zijn puur op kwaliteit gezien de beste.

Bovenaan Onderaan